نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. ارديبهشت 1394 - 10:09
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت ۱۲ هزار جلد کتاب با ارزش ۲۶۰ میلیون ریال به کتابخانه عمومی استان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، داوود راهزادی افزود: این کتابها در رده‌های مختلف سنی با موضوع مصرف بهینه انرژی به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

 

وی بیان داشت: بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بر عهده همه دستگاه‌ها است و بر خود فرض دانستیم در راستای تحقق فرمایشات معظم‌له، در این امر معنوی شریک شویم

.

راهزادی عنوان کرد: این کتابها در راستای گسترش مصرف بهینه انرژی و با هدف آگاه‌سازی عموم مردم خصوصاً کودکان و نوجوانان باموضوع انرژی برق، توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه، استفاده درست و صحیح از انرژی، متضمن استمرار حیات و توسعه‌پایدار جامعه خواهد شد، بیان کرد: آموزش و شناسایی منابع انرژی به عموم مردم، آگاه ساختن آنان از نحوه مصرف صحیح برق و انرژی‌ها، وظیفه همگان است و باید در این زمینه همه مردم دست به دست هم دهند و انرژی را برای آیندگان ذخیره کرد

.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: برای اولین بار، بخش مدیریت مصرف برق و انرژی در کلیه کتابخانه‌های عمومی ویژه کودکان در استان راه‌اندازی خواهد شد.

 

زینب قربانی افزود: در سه ماهه دوم سال جاری، با برنامه‌ریزی و همکاری شرکت برق در سراسر استان، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آموزش مصرف صحیح انرژی و پربارکردن اوقات فراغت خانواده‌ها، برنامه‌های متنوع فرهنگی در پارک‌های عمومی در سطح شهر، برگزار خواهد شد

.

قربانی بیان کرد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، اولین مدیر ارشد در سال جاری بودند که با اهداء کتاب به کتابخانه‌های عمومی در استان، زنگ جشنواره اهدا کتاب را قبل از اجرای جشنواره به صدا درآوردند.

منبع: مهر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی