نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. ارديبهشت 1394 - 9:53
مهاجرانی و کرباسچی لکه ی ننگ بر حزبی هستند که به قول آقای جهانگیری مهمترین ویژگی آن، ارتباط و نزدیکیش با دولت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از آناج " از همین الان متوجه شده‌ایم رقیب با چراغ خاموش کارهای خود را آغاز کرده است. اشکالی ندارد اما آیا این فضا در اختیار اصلاح‌طلبان و حامیان دولت هم هست؟ رقبا به دنبال تنش‌آفرینی و ایجاد نگرانی در بین مردم هستند... اغلب نیروهای شهرستان‌ها برای انتخابات امسال نگران هستند. مدیران استانی با آنها همراهی نمی‌کنند..."!

 

اینها سخنان کسی است که به اتهام مفاسد اقتصادی محاکمه و با اغماض و فشارهای گوناگون از جمله تهدید به استعفای برخی وزرا و تعطیلی کار در کشور به چند سال حبس و ضرب شلاق محکوم شده بود. دخالت مستقیم در انتخابات و هزینه کرد بیت المال"3.5میلیارد تضییع مال" برای رای آوری برخی از دوستان اتهامات دیگر غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران است.

 

اما اصحاب رسانه های منصوب به جریان کارگزار و اصلاح طلب، سعی در فراموشی اذهان عمومی داشته و با پر کردن تیترهای جرائد خود به دنبال پول های کثیف رایج در کشور هستند. غافل از آنکه پدرخوانده های پول کثیف که متهم به دخالت مستقیم در انتخابات هستند ،بازهم به عرصه انتخباتی بازگشته و جالب تر آنکه دومین نفر اجرایی کشور در این گئده ی انتخاباتی بی هیچ واسطه ای دولت را در تبلیغات انتخاباتی دخیل می کند.

 

عدم ورود مدیران دولت به تبلیغات حزبی و انتخاباتی به کنار اما سخن آنجاست که مهاجرانی،عضو هیئت موسس حزب و یکی از پشتوانه های فکری این گروه در آغوش باز انگلیس و آمریکا مشغول چیدن بادمجان دور قاب رسانه های غربی است. این دو کارنامه، لکه ی ننگی بر حزبی است که به قول آقای جهانگیری مهمترین ویژگی آن، ارتباط و نزدیکیش با دولت است.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی