نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. ارديبهشت 1394 - 8:27
سیدپرویز موسوی
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:
حذف نام شهید فتاحی از ورزشگاه بزرگ یاسوج اقدامی اشتباه است
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییر و حذف نام شهید فتاحی از ورزشگاه بزرگ یاسوج اقدامی اشتباه است.
به گزارش چهارفصل، سیدپرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نزدیک بودن زمان افتتاح ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج اظهار کرد: قبل از هر چیز به عنوان متولی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد باید از تلاش مدیرکل ورزش، استاندار و مسئولان  و البته نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به دلیل پی‌گیری اعتبارات این ورزشگاه قدردانی کنم.
 

وی گفت: اگر پی‌گیری‌های مستمر این عده نبود، اعتبارات به ورزشگاه تزریق نمی‌شد و نیمه‌کاره باقی می‌ماند.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به این که دلیل به درازا کشیدن زمان افتتاح این ورزشگاه مشکلات استانی نبود، افزود: دلیل آن را باید از مرکز پرس و جو کرد، چرا که از جای دیگری به غیر از استان این زمان به تأخیر می‌افتاد.

 

این مسئول گفت: البته بعد از همه قدردانی‌هایی که از مسئولان کردیم، آرزوی ما در هیئت فوتبال این بود که این ورزشگاه افتتاح نمی‌شد، چرا که تیمی برای هنرنمایی در ورزشگاه شهید فتاحی در استان نداریم.

 

موسوی با اشاره به این که ورزشگاه شهید فتاحی به نوعی در برهه کنونی به درد استان نمی‌خورد، تصریح کرد: شاید تنها بتوان از ظرفیت این ورزشگاه برای اردوی تیم‌های ملی استفاده کرد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تأسف از این که تیمی بزرگ همچون شهرداری یاسوج از صحنه فوتبال کشور حذف شد، اظهار کرد: شک نداریم اگر این ورزشگاه در آن دوره افتتاح می‌شد، تیم شهرداری هم از فوتبال کشور کنار نمی‌رفت و اکنون یک ورزشگاه بزرگ به همراه یک تیم نامی در کشور داشتیم.

 

موسوی خاطرنشان کرد: باید تا چندین سال شاهد سکوت و رکود در ورزشگاه بزرگ یاسوج باشیم، چرا که سال‌ها طول می‌کشد تا تیمی همانند شهرداری یاسوج تشکیل شود و به همین خاطر آرزو می‌کنیم که این ورزشگاه یا زودتر افتتاح می‌شد و یا در برهه کنونی افتتاح نمی‌شد.

 

وی نگهداری این ورزشگاه را کاری مهم‌تر از ساخت و تکمیل آن دانست و گفت: اگر ورزشگاه بزرگ یاسوج به درستی نگهداری نشود، شاهد ضرر و زیان‌های بسیاری خواهیم بود.

 

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به موضوع این روزهای مربوط به ورزشگاه و حاشیه‌هایی که وجود دارد، اشاره کرد و گفت: همه ورزشکاران و فوتبال‌دوستان این ورزشگاه را به نام شهید فتاحی می‌شناسند و حتی در صورت تغییر نام، ما این ورزشگاه را همچنان به نام شهید فتاحی نام می‌بریم.

 

موسوی در ادامه افزود: برای ما جای تعجب داشت که تابلویی به نام آزادی برای این ورزشگاه ساختند، در حالی که نام شهید فتاحی برای ورزشگاه انتخاب شده بود.

 

این مسئول گفت: وقتی فردی ورزشکار و اسوه به نام فتاحی در راه اسلام و ایران جان می‌دهد و شهید راه آزادی است، چرا باید نام این شهید والامقام را از ورزشگاه حذف کنیم.

 

وی با بیان سجایای اخلاقی و ابعاد شخصیتی این شهید اظهار کرد: شهید فتاحی هم‌دوره، هم‌بازی و همکلاسی بسیاری از فوتبالیست‌های شهر یاسوج بود که امروز هیچ نامی غیر از نام نامی این شهید بزرگوار شایسته این ورزشگاه بزرگ نیست.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از مسئولان برای تجدیدنظر در نام‌گذاری این ورزشگاه و برگزیدن نام شهید علی فتاحی بر روی آن تأکید کرد: همه ورزشکاران، ورزش‌دوستان و علاقه‌مندان آن شهید که همه جوانان و نوجوانان یاسوجی هستند، تنها نام شهید فتاحی را برای ورزشگاه بزرگ شهر خود می‌پسندند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی