نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. ارديبهشت 1394 - 23:05
امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه آل‌سعود با حمایت و دست آمریکا حمله نظامی به یمن را انجام داده است گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مورد حمایت رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس شورای اسلامی هستند و با قاطعیت و دلگرمی تمام در برابر زیادخواهی غربی‌ها ایستادگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس اظهار کرد: ارتش آمریکا با وجود تمام امکانات و تجهیزات در این حمله نظامی شکست خورد که از امدادهای غیبی و الهی بود.

 

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مورد حمایت رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس شورای اسلامی هستند و به همین دلیل توانستند با قاطعیت و دلگرمی تمام در برابر زیادخواهی غربی‌ها ایستادگی کنند.

 

وی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در دفاع از حقوق مشروع و مسلم ایران دفاع کردند و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن کوتاه نیامدند.

 

امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از سخنان خود به حملات و جنایات آل‌سعود در کشور یمن اشاره کرد و گفت: اقدامات آل‌سعود در کشور اسلامی یمن بدتر از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بوده است.

 

حسینی با تاکید بر اینکه آل‌سعود با حمایت و دستور آمریکا حمله نظامی به یمن را انجام داده است، گفت: با چنین اقداماتی از سوی آل‌سعود می‌توان گفت که آن‌ها بدتر از یهودیان هستند.

 

وی اذعان کرد: در این حمله نظامی علاوه بر کشتار مردم بی‌دفاع یمن تعداد بسیار زیادی از زیرساخت‌ها و تاسیسات این کشور تخریب شد.

 

خطیب نماز جمعه یاسوج گفت: ملت یمن با تمام وجود در مقابل جنایات آل‌سعود ایستادگی کردند و به لطف الهی پیروز خواهند شد.

 

حسینی به 22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت‌ماه روز جهانی زمین پاک اشاره کرد و گفت: زمین مادر انسان‌ها و سایر موجودات زنده است که حفاظت و صیانت از آن ضروری است.

 

امام جمعه یاسوج اذعان کرد: باید زمین را از آلودگی‌ها و تخریب‌ها حفظ کرد و همواره آن را پاک نگه داریم.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی