نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. فروردين 1394 - 14:37
بیانیه مشترک بسیج دانشجویی و بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد
در حمایت از سخنان نوروزی آیت الله ملک حسینی در جمع دانشگاهیان و هنرمندان صادر شد
بیانیه مشترک بسیج دانشجویی و بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد
شورای مرکزی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه مشترکی از سخنان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار نوروزی دانشگاهیان و هنرمندان استان حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ظهر روز چهارشنبه 26 فروردین 94 بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمدبا صدور بیانیه مشترکی از سخنان حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده  محترم ولی فقیه در استان در دیدار نوروزی دانشگاهیان و هنرمندان استان حمایت کردند.

 

متن این بیانیه که برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده است به شرح زیر است:

 

((منظور از همدلی و همزبانی که مدنظر رهبری است یقیناً عدم تفکر، بیان افکار و تضارب آرا نیست بلکه منظور عدم باقی‌ماندن در چنگال نحس سیاست‌بازی است.مفهوم این است که باندبازی، بومی‌گرایی و اقلیم‌گرایی شاخص نباشد و دل و زبان و معیارهای همه بر اساس مصالح مشترک قرار گیرند.

 

نباید برای خوشداشت رئیس فلان حزب و گروه در مرکز، دوست، همشهری و هم دهاتیمان را تحقیر و به او توهین کنیم.

 

سال‌ها به خاطر هیچ و پوچ علیه هم شوریدیم و اگر در جایی سردمان می شد به گرمسیری تازیدیم و اگر گرممان می شد به سردسیری حمله کردیم و اکنون باید از کارهای گذشته خجالت بکشیم.

 

 

اینکه در نکبت سیاست‌بازی هضم شویم، عزل و نصب‌ها بر پایه‌ی چپ و راست بودن باشد و هر دوره، نیمی از جامعه را از مدیریت‌ها محروم کنیم، نحس ذلت‌بار است.

 

شعرا، خطاطان، نویسندگان، نقاشان و … کم نظیری در این استان وجود داشته و دارند اما بی کسی و خودزنی مانع رشد آنها شد.

 

اگر رقیبمان هنر داشت چون رقیب است بی هنر بود و اگر از اقلیم دیگری بود بی هنر بود و سوختیم در خودزنی خودمان و کم توانستیم خود را به دیگران نشان دهیم و هنرمان را به رخ دیگران بکشیم.

 

 امیدوارم عمل به این شعار(همدلی و همزبانی) ضربدری بر گذشته ما بکشد و فردایمان فردای شکوفایی ظرفیتها و موفقیت فرزندان این استان باشد.))

 

جملات بالا تنها چکیده ای از سخنان نماینده محبوب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده شایسته ولی فقیه در استان است که در دیدار نوروزی دانشگاهیان و هنرمندان حوزه هنری استان در طلیعه سال جدید ((سال همدلی و همزبانی )) بیان شد .

 

اگرچه بیانات حضرت آیت الله  سید شرف الدین ملک حسینی به تبع والد بزرگوارشان و اهلیت ذاتی خودشان ، همواره راهبردی و راهگشا در مسائل استانی، ملی و فراملی بوده و هست و از عیانی آن ،هم نیازی به بیان نیست ، اما عنایت به شعار سال و اقرار به همدلی  از طریق زبانی ، اعضای شوراهای مرکزی بسیج  اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد ، باتوجه به اینکه بیانات معظم له  را به عنوان پدر معنوی استان ،درمان پاره ای از دردهای مزمن و مبتلا به دیارمان  می دانیم ،ضمن حمایت از این بیانات ارزشمند ، و تعهد خودمان به تلاش فراگیر در این راستا ، از همه مسئولین و دولتمردان  استانی از سطوح عالی استان تا رده های اجرایی و همه نهادها و دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و خصوصی  و ... به جد می خواهیم تا در این خصوص اهتمام لازم و تدابیر امید بخشی را بکار گیرند تا موانع توسعه استان که ناشی از  نوع رویکردهای ناصواب اقلیمی ، سیاسی ، طایفه ای و تنگ نظرانه است ، رفع و زمینه ارتقاء معنوی ،فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی استان هموارتر گردد .

 

سلامتی و طول عمر باعزت و برکت برای مقام معظم رهبری و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت می نماییم

شورای مرکزی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

فروردین سال 1394

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی