نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1393 - 11:55
نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالاهای مختلف و مورد نیاز مردم در ایام نوروز عصر امروز در یاسوج گشایش یافت.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز و تا 26 اسفند 93 از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر و 15 عصر تا 20 شب در سالن الغدیردانشگاه پیام نور واقع در جاده شرف آباد یاسوج پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

داریوش دیودیده با بیان اینکه از 210 غرفه این نمایشگاه 40 مورد مربوط به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان غیربومی است، افزود: اقلام اساسی مورد نیاز ایام نوروز مردم شامل انواع مواد خوراکی، نوشیدنی ها، مواد شوینده، پوشاک، کفش، تنقلات، خشکبار، پسته، آجیل و شیرینی در این نمایشگاه عرضه می شود.

 

دیودیده اظهار کرد: کالاهای این نمایشگاه با 10 تا 15 درصد تخفیف نسبت به بازار به مردم عرضه خواهند شد.

وی عنوان کرد: تعدادی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه مستقر بوده و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در نمایشگاه می توانند مراتب را به آنان گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

 

دیودیده هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت ها و تامین رفاه حال مردم با عرضه کالاهای باکیفیت و دارای قیمت مناسب به آنان اعلام کرد.

وی ابراز داشت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا علاوه بر یاسوج به طور همزمان در شهرهای گچساران و دهدشت گشایش یافت و در سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیز فروشگاه های فوق العاده برپا می شود.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی