نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1393 - 17:57
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد از برگزاری یادواره 652 شهید شهرستان بویراحمددر 12 اسفند امسال همزمان با شب شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل داریوش مثنوی با تاکید براینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست، افزود: 12 اسفند سال جاری همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضور سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس، یادواره 652 شهید شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

 

 

وی تصریح کرد: این یادواره همزمان با مراسم شبی با شهداء با حضور سه شهید گمنام  و بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهریتان بویراحمد راه پاسداری از فرهنگ شهداء و رسیدن به درجات بالای شهید و شهادت در گرو صیانت از اسلام را وظیفه مسئولان دانست و ابراز کرد: نسل نوجوان و جوان ما  باید بیش از گذشته با رشادت‌های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند که برگزاری این یادواره‌ها زمینه آشنایی نسل جوان پس از جنگ را با شهداء و از خود گذشتگی آنان فراهم می‌کند.

 

 

مثنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء جنگ از جمله شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: مسئولان باید بدانند ترویج راه ایثار وشهادت رسالتی بر دوش آنها است و نباید شهدا و رشادت‌های آنان را فراموش کنیم که فراموش کردن یاد و خاطره شهداء والامقام دفاع مقدس فرصت مناسبی برای دشمنان دین و نظام است.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در پایان از همه مردم، مسئولان و خانواده شهداء برای حضور باشکوه در این مراسم نورانی دعوت کرد.

 

منبع: بویرخبرٰٰٰ

انتهای پیام /200

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی