نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1393 - 8:27
یکی از فعالان رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد از اقدامات روانی برخی رسانه ها در خصوص قتل دختر دانش آموز در یاسوج انتقاد کرد.

اسماعیل مدبر، فعال رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با چهارفصل افزود:، کشته شدن دانش آموز 17 ساله در یاسوج بی شک قلب تمامی مردم استان را به درد آورد و همه کسانی که خبر این قتل فجیع را شنیدند بی شک ناراحت شدند.

 

وی ادمه داد:شاید تمامی پدران استان خود را جای پدر عاطفه 17 ساله گذاشتند و تمامی مادران نیز خود را جای مادر این دانش آموز و در غم آنها شریک شدند.بدون شک همه مردم استان از همه اقشار، خواسته ای که از دستگاه های مربوط دارند این است که قاتل یا قاتلین این جنایت را شناسایی و به سزای عملشان برسانند.

 

مدبر گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها و سردبیران پایگاه های خبری تحلیلی بدون از اینکه بخشی از حربه های دشمن در جنگ فرهنگی و رسانه ای که همان متشنج نشان دادن فضای جامعه ایران است را بدانند و از آن مطلع باشند کمک زیادی به دشمن در تبلیغ و بوق کردن این جنایت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: به خاطر نزدیک بودن ارتباطات قومی و طایفه ای در استان هر اتفاقی که در این خطه از سرزمین مان بیفتد بسیار سریع پخش شده و منعکس می شود، در این میان هرچند وظیفه و رسالت رسانه ها آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح دقیق و به موقع است، اما برخی از رسانه های بومی از حد اطلاع رسانی فراتر رفته و یک طرفه به قاضی رفتند، به گونه ای که با سبک جدید اطلاع رسانی خود ترس و دلهره را در میان خانواده ها و فضای کلی استان بخصوص شهر یاسوج چند برابر کردند که این خود برای آرامش خانواده ها و جامعه بسیار خطرناک است.

 

دانشجوی رسانه افزود: کسانی که در رسانه ها فعالیت دارند باید به خوبی بدانند که آرامش روانی و امنیت روانی از امنیت جانی اگر بیشتر نباشد کمتر نیست، لذا امیدوارم از این پس همه دوستان و اصحاب رسانه با اطلاع رسانی صحیح دقیق و به موقع خود هم نشاط و پویایی را در جامعه حفظ کنند هم با دقت داشتن به جوانب مختلف یک خبر موجب رنجش افکار عمومی و ناامنی روانی در جامعه نشوند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی