نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. اسفند 1393 - 9:02
نرم افزارهای اندرویدی راهیان نور و شهدای دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد با همت قرارگاه بسیج دانشجویی شهید هدایت الله طیب در دانشگاه یاسوج رونمایی شد.

به گزارش چهارفصل ، نشست توجهیی مسوولان کاروان های راهیان نور دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزارش شد.

 

 در این نشست مسایل مختلف شامل  انتخاب مناطق عملیاتی مورد نظر برای اعزام کاروان ها، تبیین اصول امنیتی و حفاظتی و نحوه خدمات رسانی به کاروان های دانشجویی راهیان نور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

رونمایی از نرم افزار اندرویدی راهیان نور از دیگر برنامه های این نشست بود  که این نرم افزار شامل معرفی تمام مناطق عملیاتی جنوب، جنوب غرب و شمال غرب ، معرفی تمامی عملیات های زمینی ، دریایی و هوایی با مستندات کامل و نقشه است.

 

 معرفی شهدای شاخص کشور و کهگیلویه وبویراحمد، توصیه های رهبر ممعظم انقلاب  به مسوولان کاروان های راهیان نور و ادعیه مختلف از دیگر بخش های نرم افزار اندرویدی راهیان نور است.

 

این نرم افزار برای نخستین بار در کشور از سوی بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد ساخته و رونمایی شده است.

 

نرم افزار اندرویدی  شهدای دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد نیز دیگر نرم افزار رونمایی شده در این نشست بود که در آن  بیش از 80 درصد اطلاعات شهدای دانشجویی استان  شامل تصاویر، خاطرات، زندگینامه و وصیت نامه گنجانده شده است.

 

از قابلیت های این نرم افزار اندرویدی اشتراک گذاری مطالب و محتوای آن در انواع شبکه های اجتماعی تلفن همراه و قابلیت نصب بر روی گوشی همراه، تبلت با سیستم عامل اندروید است.

 

 نرم افزار اندرویدی شهدای دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد برای نخستین بار به عنوان نمونه در استان طراحی شد و پس ازرونمایی سایر استان های کشور نیز از آن الگو برداری کرده اند.

 

علاقه مندان به این نرم افزارهای اندرویدی می توانند با مراجعه به برنامه بازار آن را بر روی تلفن همراه و تبلت خود نصب کنند.

 

نرم افزار اندرویدی راهیان نور و شهدای دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد از سوی مصطفی گلستانی فر فعال رسانه ای استان و همکاری  قرارگاه بسیج دانشجویی شهید طیب طراحی و منتشر شده است.

 

منبع: صبح زاگرس

 انتهای پیام /200

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی