نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1393 - 9:54
شهردار یاسوج از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پارک ولایت یا همان تپه استانداری سابق که اکنون به پارک تبدیل شده، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمدعلی جاوید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه کارهای متعددی در شهرداری یاسوج برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم، مسافران و گردشگران پایتخت طبیعت ایران در دستور کار داریم، اظهار کرد: یکی از این کارها در دستور کار قرار دادن ساخت پارک‌ها در شهر یاسوج است که اکنون کار ساخت حداقل دو پارک غدیر و ولایت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

وی ادامه داد: پارک غدیر در فضای 14 هکتاری در دست ساخت بوده که تا پایان سال 94 با یک فضای استثنایی و فضای دسترسی خوب به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین  پارک بزرگ ولایت نیز در دستور کار شهرداری یاسوج است، این پارک نیز در فضایی بالغ بر 14 هکتار در حال ساخت است.

 

این مسئول گفت: این پارک اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان مرداد ماه سال آینده فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

 

شهردار یاسوج بیان کرد: به دلیل سنگینی کار در پارک ولایت یاسوج آن را به دو فاز تقسیم کردیم که برای تکمیل آن حداقل به 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که بخشی از آن از محل منابع استانی و بخشی از محل منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

 

جاوید در ادامه یکی از کارهای بزرگی را که شهرداری یاسوج در دستور کار دارد احداث پل پنجم بشار عنوان کرد و گفت: قبل از پایان سال 93 کلنگ آن به زمین زده خواهد شد که طرح بسیار زیبایی خواهد داشت و بار زیادی از ترافیک شهر یاسوج را کم خواهد کرد.

 

این مسئول در ادامه یکی از کارهای خوبی که در شهرداری یاسوج صورت گرفته و اکنون تا اندازه زیادی رضایت خاطر مردم را جلب کرده بحث برابری و عدالت در اخذ عوارض عنوان کرد و افزود: در دوره فعلی همه مردم برای ما یکسان هستند و اکیدا اجازه نخواهیم داد که تبعیضی در اخذ و وصول عوارض وجود داشته باشد.

 

حذف کمیسیون توافقات سه ماه قبل از اینکه دستورالعمل کشوری آن توسط سازمان همیاری شهرداری‌های کشور ابلاغ شود یکی دیگر از کارهای مهم شهرداری یاسوج تحت مدیریت جاوید بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: تعهداتی به حق و یا ناحق برای شهرداری از این رهگذر ایجاد می‌شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی