نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1393 - 14:36
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد:
دریافت شهریه از دانشجویان قبل از انتخاب واحد غیرقانونی است
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دریافت شهریه و (15 درصدسهم دانشگاه علمی کاربردی مرکز) منوط به نام نویسی اولیه و انتخاب واحد دانشجویان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ، گروهی از دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی کهگیلویه وبویراحمد در تماس تلفنی با این پایگاه خبری نسبت به شیوه اخذ شهریه از سوی دانشگاه علمی کاربردی نارضایتی خود را اعلام و اظهار کردند: برای انتخاب واحد خود به سایت این دانشگاه مراجعه کرده ایم که سایت مربوطه بسته بوده است.

 

این دانشجویان بیان کردند: مسوولان دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرده اند که دانشجویان برای انتخاب واحد باید نسبت به پرداخت شهریه اصلی اقدام کرده تا سایت مربوطه امکان انتخاب واحد را برای آنها مهیا کند.

 

این درحالی است که به تعدادی از این دانشجویان گفته شده است که علاوه بر پرداخت شهریه اصلی باید برای انجام حذف و اضافه واحدهای درسی مبلغ 70 هزار تومان (15 درصد سهم دانشگاه علمی و کاربردی مرکز) را نیز پرداخت نمایند.

 

رییس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس اظهار کرد:15 درصد از شهریه دانشجویان به طور مستقیم از حساب آنها به حساب دانشگاه علمی و کاربردی  مرکز و 85 درصد دیگر به حساب دانشگاه علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد واریز خواهد شد.

 

عباس ظریفی افزود: دانشگاه علمی و کاربردی  زمانی می توانند  شهریه اصلی و 15 درصد ی را دریافت کند که دانشجو ثبت نام اولیه انجام داده باشد که میزان شهریه نیز مشخص شده باشد.

 

وی بیان کرد: دو هفته پیش نیز تعدادی از دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی در تماس با مسوولان این دانشگاه  نسبت به بسته بودن سایت ابراز نارضایتی کردند و گفتند: 300 یا 400 هزار تومان باید پرداخت شود تا سایت باز شود.

 

ظریفی ابراز داشت: در تماس با مرکز آموزش دانشگاه اعلام شد دریافت هرگونه شهریه از دانشجو تا قبل از انتخاب واحد غیرقانونی است

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی