نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. بهمن 1393 - 23:39
بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ی از حماسه حضور بی نظیر و همراهی خانواده های معظم و معزز شهدا، مردم و مسئولین و جامعه دانشگاهی در اولین کنگره استانی سرداران و 74دانشجوی شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای از حماسه حضور بی نظیر و همراهی خانواده های معظم و معزز شهدا، مردم و مسئولین و جامعه دانشگاهی در اولین کنگره استانی سرداران و 74دانشجوی شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است.

بدون شک شهدا ، شاعران شیرین شکرین شهادت و شیفتگان شمایل وشوق انگیز شاهد ازلی بوده و هستند و خواهند بود.شهدا و شهدای دانشجو، عارفان وعالمان و دانشمندانی بودند که به وجه الله نظر کرده و با عشق و ارادت و اطاعت از ولی امر خویش، در راه آرمان های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی، ازخاک تا افلاک سفرکردند.

 

درحماسه انقلاب و 8سال دفاع مقدس و تاکنون، این عاشقان ازخود رسته و به خدا پیوسته، جان را در طبق اخلاص گذاشتند و درلهیب آتش عشق وخون،مهربرسجاده دل نهادند و وضوی خون ساختند و نماز عشق را در کربلای ایران اقامه کردند.

 

آرامش و آسایش، عزت و قدرتمندی ما در جهان امروز مدیون این گلگون کفنان راست قامت است،  غفلت از شهدا و آرمان های شهدا و فراموشی لاله ها ،نقشه شوم و راهبردی دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب و امام و رهبری در داخل و خارج است ، زهی خیال ...

 

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد ، اینک که به یمن همراهی و همکاری جامعه دانشگاهی استان ،پس از برگزاری 14یادواره دانشگاهی درفضاهای آموزشی، باهمکاری دانشگاه یاسوج موفق به برگزاری اولین کنگره استانی سرداران و 74 دانشجوی شهید استان گردید ، برخود فرض می داند تا از حضوربی نظیرامت شهید پرور و خانواده های عزیز شهدا و جامعه ایثارگری استان ،بسیجیان عزیز در برگزاری این سلسله یادواره ها و خصوصا کنگره پایانی  و همچنین همراهی و همکاری مطلوب دانشجویان واساتید دانشگاه های استان اعم از دانشگاه یاسوج ،علوم پزشکی، دانشگاه های آزاد ،دانشگاه های پیام نور ،دانشگاه های علمی کاربردی ، دانشگاه های فنی و حرفه ای ،دانشگاه های فرهنگیان،دانشگاه های غیرانتفاعی وسایر مراکز آموزش عالی ،سپاسگزاری نماید. فرصت را غنیمت و از حمایت های همه جانبه سرداربوعلی فرمانده بسیجی  وعزیزسپاه فتح ،معاونت های ستاد سپاه فتح ، کنگره سرداران و شهدای استان ، اداره کل حفظ اثار ونشر ارزش های دفاع مقدس  ،بنیادشهید و امورایثارگران ، فرماندهی انتظامی استان ،فرماندهی سپاه ناحیه یاسوج نیز تشکرمی نماییم .

 

درپایان از همراهی مسئولانه و همکاری صمیمانه مدیرکل محترم صدا وسیمای استان و همکاران خدومشان در رسانه ی ملی استان و همه خبرگزاری ها ،سایت های خبری و اصحاب رسانه استان اعم از مکتوب و ....بی نهایت سپاسگزاریم . اجرکم عندالله

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر  

یادگاری که در این گنبد دوار بماند .

 

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد

28 بهمن1393

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی