نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1393 - 8:28
غلام‌محمد زارعی
نماینده مردم بویراحمد در مجلس خبر داد
نصب دستگاه DVOR فرودگاه یاسوج با حضور مسئولان کشوری
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس از نصب دستگاه DVOR فرودگاه یاسوج با حضور مسئولان استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ، غلام‌محمد زارعی امشب در جمع خبرنگاران از نصب دستگاه DVOR فرودگاه یاسوج خبر داد و گفت: امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی این دستگاه نصب می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه در سال قبل اعتبار ویژه‌ای از شرکت فرودگاه‌های کشور دریافت کردیم، گفت: با نصب این دستگاه امکان عملیات پرواز در شب و با فضای مه‌آلود و شرایط جوی نامساعد اماکن‌پذیر خواهد بود.

 

زارعی تطویل باند فرودگاه یاسوج را از دیگر برنامه‌های مهم در دست اقدام عنوان کرد و گفت: تطویل باند فرودگاه یاسوج با اعتبار پنج میلیاردی کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ شهرستان‌های بویراحمد و دنا اظهار کرد: افق آینده دو شهرستان را روشن می‌بینم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس از برنامه‌های مهم و در دست اقدام در شهرستان بویراحمد را ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج عنوان کرد و گفت: برنامه داریم با حضور مسئولان کشوری این طرح ملی را به بهره‌برداری برسانیم.

 

زارعی پروژه راه آهن یاسوج به اقلید را از دیگر برنامه‌های مهم توسعه‌ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه پیمانکار طرح مشخص شده و در حال انعقاد قرارداد بوده در آینده نزدیک کلنگ این پروژه به زمین زده می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: اعتبارات خوبی برای چهار خطه کردن محورهای یاسوج به شیراز، یاسوج _اقلید، یاسوج _اصفهان و یاسوج به بابا میدان داریم که در سال آینده سال خوبی را در پیش خواهیم داشت.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بیکاری را از معضلات مهم در دو حوزه استحفاظی خود دانست و گفت: چند واحد صنعتی را در دستور کار داریم که با فراهم شدن مقدمات در زمان ساخت و بهره‌برداری اشتغال خوبی ایجاد می‌شود.

 

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی