نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1393 - 14:18
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان: اقدام وحشیانه کشتار 3 دانشجوی مسلمان در «چپل هیل» آمریکا را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام سید جواد خاضع در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل با اشاره به ماجرای شهادت 3 دانشجوی مسلمان در شامگاه سه شنبه 11 فوریه گفت: اقدام  وحشیانه در به شهادت رساندن سه دانشجوی مسلمان در امریکا توسط هر شخصی اقدامی نژاد پرستانه و این حرکت در غرب علیه مسلمانان را محکوم می کنیم.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهکیلویه وبویراحمد افزود: این گونه حرکات نژاد پرستانه که در جوامع غربی علبه مسلمانان انجام می گیرد  اقداماتی وحشیانه و نژاد پرستانه است.

 

وی یادآور شد: وقتی ما حرکات نژاد پرستانه و اسلام هراسی کشور های غربی علیه اسلام و مسلمانان را مشاهده می کنیم نتیجه آن اقدامات وحشیانه ای است که این کشور ها علیه اسلام دنیال می کنند.

 

گفتنی است  بعد از ماجرای  شارلی ابدو در شامگاه سه شنبه 11 فوریه سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، 23 ساله، 21 ساله و 19 ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند  به شهادت رسیدندد.

 

این در حالی است که بعد از به شهادت رسیدن  سه جوان مسلمان شاهد سکوت رسانه های غربی در این باره بوده ایم که این سکوت اعتراض خیلی ها را در پی داشت که از آن جمله می توان به تظاهرات در برابر دفتر بنگاه خبر پراکنی بی بی سی در لندن انتقاد، اردوغان به سکوت اوباما و واکنش کاربران توییتری به این بایکوت خبری اشاره کرد.

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی