نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1393 - 9:10
هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت رسمی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از صبح زاگرس در جلسه ای که روز دوشنبه،  سیزده بهمن سال جاری برگزار شد هیأت نظارت بر مطبوعات شماری از تقاضاهای صدور مجوز رسانه های کشور را مورد بررسی قرار داد. در این جلسه  80 نشریه و 41 پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.

 

در این جلسه مجور فعالیت رسمی پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز صادر شد. در میان سایت های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد  پیش از این، تنها یک سایت خبری با عنوان "عصر جهان" مجوز فعالیت گرفته بود که البته این پایگاه خبری، فعالیت رسانه ای روشنی در استان ندارد و می توان گفت  صبح زاگرس اولین پایگاه خبری فعال استان کهگیلویه و بویراحمد است که موفق به گرفتن مجوز شده است.

.مچوز صبح زاگرس

 

 پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در آبان سال 1392 و با حضور امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اهالی رسانه استان در شهر یاسوج رونمایی شده و فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد. فخرالدین رضایی مدیرمسئولی این پایگاه خبری را به عهده دارد.

 

این پایگاه خبری تحلیلی با بهره گیری از خبرنگاران متعهد در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و با پوشش جدیدترین اخبار رویدادهای استان توانست اعتماد مردم و مسئولان را جلب نموده و در کمتر از یک سال به یکی از رسانه های فعال و تأثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شود.

 

پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی، ارتباط مؤثر با مخاطبان و مسئولین و استفاده از قالب های مختلف باعث شد  پایگاه خبری  صبح زاگرس جای خود را در میان رسانه های کهگیلویه و بویراحمد باز کند.

 

از خداوند بزرگ خواهانیم که هم چنان لایق همراهی  شما مخاطبین گرانقدر باشیم. همواره با نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود این پایگاه خبری را یاری نمایید.

 

امید است مجوز فعالیت دیگر پایگاه های اطلاع رسانی استان نیز به زودی صادر شود تا این رسانه ها بتوانند با خیالی آسوده تر به وظیفه  اطلاع رسانی بپردازند.

 

 برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های صدرو مجوز های رسانه های کشور -اینجا- کلیک کنید. هم چنین برای مشاهده لیست رسانه های دارای مجوز در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اینجا کلیک کنید.

 

سایت های خبری دارای مجوز کهگیلویه و بویراحمد
سایت های خبری دارای مجوز کهگیلویه و بویراحمد
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا