نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1393 - 14:39
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد
ارجمند:حکومت های طاغوتی دوام و طول عمری ندارند
مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این یک سنت خداست که حکومت های طاغوتی دوام و طول عمری ندارند هرچقدر ظلم و ستم، بی بندباری در یک حکومت بیشتر باشد زوال و نابودی آن حکومت سریعتر است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، سرگرد عبدالطیف ارجمند در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه در یاسوج با تبریک به مناسبت هه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان و در رأس آنها حضرت امام خمینی(ره) به اشتراکات 22بهمن و 9 دی 88 و دلایل پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت که مشروح این مصاحبه به شرح زیر است.

 

 وجه اشتراک 9 دی 88 و 22 بهمن 57 چیست؟

اولین وجه اشتراک 22بهمن 57 و 9 در 88 بصیرت مردمی و ولایتمداری اسلامی ایران است و دومین اشتراک آنها وحدت، همدلی و یک رنگی  و اتحاد کلمه بود.

سومین وجه اشتراک مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب، در رأس آنها استکبار جهانی آمریکای جهان خوار بود، چهارمین مقابله با قتنه گران، آشوبگران و عناصر فریب خورده و سربازان و بازیگران دشمن بود و آخرین اشتراک ترجیح دادن منافع روحی، اسلامی و معنوی بر منافع مادی است.

 

 زیبا ترین حرکتی که در 22 بهمن 57 بر شما تاثیر گذاشت؟

بنده هنوز در دوران انقلاب اسلامی هنوز متولد نشده بودم ولی هر سال در راهپیمایی 22بهمن، شکوه حضور گستره مردم  هم استانی از طریق سیما سراسر کشور اشک شوق در چشمان شده طبقه می زند.

 

 جمله ای از امام خمینی (ره) که همیشه در ذهن شما است؟

دو جمله از حضرت امام در ذهن من ثبت شده اول اینکه حفظ انقلاب اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر(عج) واجب تر است و دومین جمله این است که نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

 

چه عواملی موجب  براندازی رژیم ستم شاهی و زمینه ساز انقلاب اسلامی شد؟

این یک سنت خداست که حکومت های طاغوتی دوام و طول عمری ندارند هرچقدر ظلم و ستم، بی بندباری در یک حکومت بیشتر باشد زوال و نابودی آن حکومت سریعتر است، رژیم ستم شاهی سرشار از ظلم، بی عدالتی، گناه و فحشا و بی بندباری دست نشانده و حلقه به گوشی غربی ها، مرفع بودن طبقه حاکمان، عدم توجه به انسانیت از عوامل بر اندازی رژیم ستم شاهی بوده است.

 

 در خصوص بهتر برگزار شدن مراسمات دهه فجر امسال چه پیامی دارید؟

نظرمن این است که امسال باید باشکوهتر، منظم تر هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی و بتر از سالهای گذشته با وحدت و همدلی وبدون در نظر گرفتن اختلافات وظیفه شخصی و گروهی یک همگرای مثبت عمومی با مشارکت تمامی نهاد ها، ارگان ها، مردم شور و نشاط و امید و دلگرمی به آینده در جای جای استان شکل گیرد و قیاس خدمات انقلاب اسلامی نسبت به استان کهگیلویه وبویراحمد و اشاره به محرومیت آنها در رژیم طاغوت در جمهت تلاش برای حفظ انقلاب، گرامیداشت یا و خاظره شهیدا و انقلاب، ایثارگران، جانبازان، پخش سرودهای زمان انقلاب در معابد، خیابان ها و آذین بندی اقدام شود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی