نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. بهمن 1393 - 11:53
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد
ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج این هفته افتتاح نمی شود
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار بر این بود امروز با حضور گودرزی وزیر ورزش ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج افتتاح شود که بنا به دلایلی این برنامه به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج که قرار بود در این هفته با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور افتتاح شود به تاریخ 21 بهمن ماه 93 موکول شد.

 

گفتنی است افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج بعد از اظهار نظر های گوناگون مسئولان دولتی استان در مورد زمان افتتاح این پروژه مهر ماندگار در استان که در {اینجا} منتشر شد به تاریخ دیگری برای افتتاح موکول شد.
 

 احمد حکمتی‌اصل، معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج با زیربنای 32 هزار متر مربع قابلیت افتتاح در بهمن‌ماه امسال را دارد.

 

معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بازدیدی که استاندار و معاونین از این ورزشگاه داشتند به این نتیجه رسیدند که زمان افتتاح ورزشگاه یکی دو هفته به تعویق بیفتد تا ریزکاری‌های این مجتمع انجام شود.

 

وی این ورزشگاه را متعلق به همه تیم‌های شهرستانی دانست و گفت: ما در این ورزشگاه میزبان هر تیمی استانی مانند تیم نفت و گاز گچساران هستیم و این تیم‌ها می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

 

حکمتی‌اصل با بیان این‌که رشته دومیدانی یکی از بهترین رشته‌های ورزشی است، افزود: این ورزشگاه برای استفاده دومیدانی بسیار مناسب و امکانات این رشته در این ورزشگاه فراهم است.

 

در همین رابطه آرمان قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از برگزاری نشست مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان وزارت ورزش خبر داد و اظهار کرد: جلسه‌ای در تهران برای هماهنگی چگونگی افتتاح ورزشگاه 15000 نفری شهر یاسوج برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار بر این بود امروز با حضور گودرزی وزیر ورزش این ورزشگاه افتتاح شود که بنا به دلایلی این برنامه به تعویق افتاد.

 

قنبرزاده ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده در تهران، این ورزشگاه روز سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه جاری با حضور وزیر ورزش و مسئولان این وزارت‌خانه و مسئولان استانی رسما افتتاح ‌می‌شود.

 

این مسئول از پیشرفت 97 درصدی ورزشگاه 15000نفری یاسوج خبر داد و گفت: کاسه ورزشگاه به صورت کامل تکمیل شده است و تنها مقداری از محوطه باقی‌مانده که به گفته پیمانکار این نواقص جزیی تا شش ماه دیگر برطرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی