نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1393 - 10:59
مداحل اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: تمام رسانه ،نشریات داخلی و حتی مطبوعات ادیان دیگر اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کنند و کسانی که این اهانت را محکوم نکنند کارشان کمتر از اهانت کنندگان نیست.

ابراهیم پناهی مداح اهل بیت(ع) در گفت و گو با این خبرنگاران ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر(ص) از سوی روزنامه شارلی ابدوافزود:همه مطبوعات و کسانی که  پیرو دین محمد(ص) هستند و تمامی مسلمانان باید جریان اهانت به روزنامه شارلی ابدو را محکوم کنند.

 

 

وی تصریح کرد:پیامبر اکرم(ص) الگوی مهربانی،عطوفت و عشق، سوره معرفت و محبت در بین همه انسان های روی زمین است کسی که با رفتار و حرکات صحیح و با نگاه رحمانی خود توانست دین اسلام را بنیانگذاری کند.

 

 

 مداح اهل بیت(ع)با بیان این که اهانت به رسول اکرم (ص) از سوی دشمنان اسلام ابراز داشت: نشریات خارجی به هر نحوی به پیامبر توهین کردند و این اهانت را محکوم می کنیم و با تمام وجود فریاد میزنیم "پرودگارا آن هایی که به پیامبر اکرم(ص) و به همه مقدسات جهان توهین می کنند نابود بگردان.

 

 

وی افزود:توهین کنندگان به مقدسات کسانی هستند که جز تفرقه و فتنه بین مسلمانان اهداف دیگری ندارند.

 

 

پناهی اظهار کرد:انتظار داریم به عنوان کسی که سال ها ذاکر اهل بیت(ع) را انجام  می دهیم و مردم پای روضه های ما می نشینند تمام رسانه و نشریات داخلی و حتی مطبوعات ادیان دیگر این اهانت به پیامبر اکرم(ص)را محکوم کنند و کسانی که این اهانت را محکوم نکنند کارشان کمتر از اهانت کنندگان نیست.

 

 

وی تأکید کرد:توهین به پیامبر (ص) آزادی بیان نیست،توهین به کل مقدسات است،رسانه هایی که با نام آزادی بیان از اهانت کنندگان حمایت می کنند مهلت دارند به نام نامی رسول الله(ص) این اهانت را محکوم  کنند.

منبع:صبح زاگرس

 انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی