نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1393 - 8:46
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد بر هرجه با شکوه برگزار کردن برنامه های دهه فجر امسال تاکید کرد و گفت: این انقلاب نقطه عطف حیات ملت ایران و مولود اندیشه دینی و اسلام ناب محمدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از قلم دنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز جمعه در دیداربا اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: آن روز که امام خمینی(ره) بر علیه حکومت ستم شاهی در حوزه علمیه فریاد می زد کسی فکرش را نمی کرد که نطفه انقلابی بزرگ در حال شکل گیری است چون به قدرت انسانی توجه می کردند و از قدرت معنوی و حمایت خداوند بزرگ بی اطلاع بودند.

 

وی بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی را یک حقیقت بدانیم امام خمینی(ره) وجود عینی انقلاب است .

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این دهه یادآور خون شهدایی است که خون آن‌ها انقلاب را تحکیم بخشید و امروز در سایه‌سار انقلاب با عزت و اقتدار در برابر دشمنان ایستاده‌ایم.

 

وی در ادامه با اظهار تأسف از اینکه در روزهای مربوط به پیامبر اکرم این نبی رحمت، شاهد هتک حرمت به ساحت آن پیامبر بزرگ الهی بودیم، تصریح کرد: این اقدام توسط انسان‌های رذلی صورت گرفت که دشمن پاکی‌ها هستند و به بزرگترین شخصیت هستی توهین کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجه تشابه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب پیامبر اکرم در صدر اسلام و سیر تاریخی دشمنی با هر دو انقلاب اشاره کرد و گفت: تحقیر، تحریم، جنگ سخت و تطمیع از سوی دشمن در هر دو دوره وجود داشته است.

 

وی آخرین حربه دشمن را در دو انقلاب یاد شده تحریف‌ها ذکر کرد و گفت: با این تحریف‌ها دست به فتنه‌ها زدند و با استفاده از سلاح زر ، زور و تزویر و شیطنت و طغیانگری دشمنی خود را ادامه دادند.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه به وظیفه مسئولان در دهه فجر انقلاب اشاره کرد و گفت: بیش از هر چیز باید نسل‌های جدید را با فتنه‌ها آشنا کرد و سپس امید را در کالبد جامعه دمید.

 

وی با بیان اینکه در دهه فجر نباید تنها نام انقلاب را پاس بداریم، تصریح کرد: نه تنها به صورت ظاهری بلکه به صورت محتوایی باید از انقلاب و اقدامات انجام شده سخن گفته شود.

 

این استاد برجسته حوزه، تبیین اهداف انقلاب را در دهه فجر مهم‌تر از افتتاح ، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از هر پروژه‌های ذکر کرد و افزود: در این راه رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند چراکه باید مردم توجیه شوند که انقلاب برای چه بود.

 

در این نشست حجت الاسلام سیدجوادخاضع سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گزارش کاری از برنامه های این نهاد در دهه فجر ارایه کرد و گفت:هفته قبل از دهه فجر استقبال از این دهه را داریم و در روز 12 فروردین استقبال نمادین از ورود امام به میهن اسلامی با رژه خودرویی از فرودگاه یاسوج تا مرکز شهر اجرا خواهد شد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: برنامه های دیگری چون برپایی نمایشگاه فیلم و عکس، شب شعر و خاطره گویی، کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها، عطر افشانی قبور شهدا گم نام و افتتاح پروژه های عمرانی در دهه فجر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی