نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1393 - 11:41
رییس شورای سیاستگذاری ایمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را به شدت محکوم کرد و گفت: مردم استان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی فردا (جمعه ) نفرت و انزجار قلبی خود را نسبت به هتاکان اعلام کنند.

چهارفصل، حجت الاسلام صفدرپناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس افزود: با توجه به اینکه دشمنان در مقاطع مختلف برای اینکه حساسیت جهان اسلام را بسنجند به مقدسات مسلمانان اهانت هایی می کنند که نمونه آخر آن اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام است.

 

وی بیان کرد: متاسفانه دشمنان امت اسلامی برجسته ترین شخصیت جهان اسلام را مورد هجمه قرار داده اند که این اقدام موهن باید از طریق مختلف محکوم و پاسخ کوبنده داده شود.

 

پناهی با اشاره به اینکه اقدام درراهپیمایی علیه این اقدام موهن و ضد بشری دو جنبه دارد،اظهارکرد: ارادت به ساحت قدسی پیامبر اسلام که حقیقتا انسان هر اندازه به این موجود نازنین نزدیک شود به کمالات و فضائل عالی انسانی نزدیک شده است یکی از اهداف این هتاکان است.

 

وی ادامه داد: شرکت قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی روز جمعه (سوم بهمن) اظهار انزجار و تنفر ما نسبت به کسانی است که هر ازچند گاهی به مقدسات مسلمانان اهانت می کنند و قصد دارند که چراغ هدایت را خاموش کنند.

 

پناهی ابراز داشت: حساسیت، اظهار موضع و تنفرو شعار هایی که از دل و جان ما بر می خیزد اظهار تنفری است که خط ضد بشیریت را پیش می برد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی