نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1393 - 17:41
چند شرکت تجاری که دارای مجوز رسمی نیز هستند با فروش محصولات خود به صورت اینترنتی مانند خوراک، پوشاک، لوازم بهداشتی آرایشی و ... سعی در جمع آوری مشتری در قالب شرکت های هرمی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شرکت های هرمی که در سالهای گذشته خسارت های زیادی را به اقتصاد جامعه و افراد وارد کردند، متاسفانه در ماه های اخیر، با ظاهری متفاوت و ادعای قانونی بودن باز هم مشغول فعالیت شده‌اند.

 

وقتی صحبت از این گونه شرکت های بازاریابی شبکه ای قانونی درجامعه می شود، اذهان عمومی یک کلمه را بیان می کند و آن کلمه "کلاهبرداری" است.

 

اما اخیراً طرح های مشابهی در قالب شرکت های داخلی در حال اجرا است ، به گونه ای که برخی آن را ادامه همان نوع کلاهبرداری ها دانسته و برخی دیگر از این نوع فعالیت ها به عنوان "بازاریابی شبکه ای" و یا تجارت الکترونیکی نام می برند. 
 
 

در همین رابطه چند شرکت تجاری  که دارای مجوز رسمی نیز هستند با فروش محصولات خود مانند خوراک، پوشاک، لوازم بهداشتی آرایشی و ... به صورت اینترنتی سعی در جمع آوری مشتری در قالب شرکت های هرمی دارند.

 

 

 این شرکت های تجاری  در سایت خود با توضیح درباره بازاریابی شبکه ای ادعا می کنند؛ این کار یک مدل کسب وکار است، یک فرصت یا امکان است برای کسب درآمد، یک راه یا مسیر از قبل تعیین شده است برای کار کردن و داشتن یک فعالیت کاری و نوعی بازاریابی و قطعاً با شبکه های هرمی تفاوت دارد.

به هر حال به نظر می رسد برخی از شرکتها جدید به وجود آمده اند که اتفاقا مجوز رسمی هم دارند دوباره در قالب شرکت هرمی  می خواهند در سطح جامعه فعالیت کنند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی