نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1393 - 6:14
عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس از عزم راسخ نمایندگان برای افزایش اعتبارات بخش کشاورزی خبر داد.

چهارفصل،حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر نقش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از محورهای این نوع از اقتصاد دارند، اظهار کرد: اگر بتوانیم تولیدات خود را در بخش کشاورزی افزایش دهیم اقتصاد از وابستگی بیش از حد به نفت خارج می‌شود.

 

وی ادامه داد: دکتر لاریجانی رئیس مجلس با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس بر این نکته صحه گذاشت که باید به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص توسعه بخش کشاورزی توجه بیشتری داشته باشیم و به همین خاطر کمیسیون تلفیق بودجه برای بخش کشاورزی در بودجه سال آینده پیش‌بینی اعتبارات خوبی کرده است.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس افزود: امسال بر خلاف سال‌های گذشته بافت کمیسیون تلفیق مجلس تغییر کرده و با تمهیداتی که اندیشیده شده روند تصویب بودجه منظم‌تر خواهد شد.

بزرگواری توجه رهبری به کشاورزی را در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با این نگاه و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و رویکردی که مجلس نسبت به اقتصاد مقاومتی دارد اعتبارات بخش کشاورزی رشد بسیار خوبی در لایحه بودجه سال آینده خواهد داشت به طوری که رشد 33 درصدی بودجه و اعتبارات کشاورزی و منابع طبیعی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی