نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1393 - 9:02
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: پروژه‌های زخمی و بی‌کیفیت مسکن مهر ناشی از عدم نظارت‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری  چهارفصل  به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی بعد از ظهر امروز در بازدید از مسکن مهر یاسوج اظهار کرد: مسکن مهر در حوزه دولت تعریف می‌شود و دولت هم در گذشته برحسب یک نیاز مسکن مهر را برای مردم تدارک دید.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلایلی مدیریت درستی روی آن صورت نگرفته و امروز شرایط ویژه‌ای به دلیل عدم مدیریت‌های درست با این بخش داریم.

 

زارعی بیان داشت: نباید کار را رها کنیم که رها کردن کار نادیده گرفتن حقوق خیلی از آدم‌هایی است که از نظر معیشت در سطح پایینی هستند.

 

وی افزود: کسانی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کردند فاقد مسکن و سرپناه بودند و فکر می‌کردند با هزینه کم شاهد سرپناهی باشند که اکنون ما باید به کمک آن‌ها بیاییم.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: همه مشکلات مسکن مهر اعتباری نیست بلکه برخی فنی و مدیریتی است و در این بخش تعدادی از پیمانکاران در گذشته تعهداتی داشتند و ضعف‌هایی وجود داشته و برابر تعهدات باید ضعف‌ها را برطرف کنند که دولت باید به جد ورود پیدا کرده و مشکل را برطرف کند.

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس تشریح کرد: بخشی از کار را می‌توان با نزدیک کردن دیدگاه‌های دولت، پیمانکاران و مالکین به دیدگاه وسطی رساند و سفره مشکلات را جمع کرد.

 

این مسئول بیان کرد: یک بخش عمده مشکل به اعتبارات برمی‌گردد که دولت در این فکر است بساط مشکلات مسکن مهر را جمع کند و در سطح کشور این موضوع به اتمام برسد و مجلس هم در حال رایزنی با دولت برای رفع این مشکل است.

 

زارعی عنوان کرد: در نشستی که نمایندگان با وزیر و رئیس‌جمهور داشتند قرار بر کمک مجلس دولت شد تا مسکن مهر به عنوان معضل زمین مانده این‌گونه باقی نماند.

 

وی در پایان متذکر شد: توصیه من این است که اگر در حوزه نظارت وظیفه نظارتی خود را درست انجام دهیم بخشی از این مشکلات وجود نخواهد داشت و طبیعی است پیمانکاران هم چون افزایش مصالح را داشته‌اند راهکار میانه انتخاب کرده و کار را زخمی و نیمه‌تمام و با شرایط غیر فنی انجام داده‌اند و امروز شاهد شرایطی هستیم که مردم مشکلات را متحمل می‌شوند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی