نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. دى 1393 - 19:05
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب توان مبارزه با اعتقادات ملت ایران را ندارند گفت: دشمنان ایران اسلامی با اساس انقلاب و نظام اسلامی مشکل داشته و به همین خاطر مدام در صدد ضربه زدن به این سرزمین مقدس هستند.

به گزارش چهارفصل، سردار یدالله بوعلی روز دوشنبه در همایش مجمع بسیجان گچساران افزود: امروز به همت و توان بسیجیان ،ایران اسلامی موفقیت های زیادی در زمینه های علمی و اقتصادی کسب کرده است.

بوعلی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی روز به روز شکوفا تر می شود افزود: دشمنان نظام و انقلاب با اسلام ناب محمدی که امام راحل به ملت های آزادیخواه دنیا معرفی کرده به هیچ وجه نمی توانند کنار بیایند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از آموزه های دین اسلام منافع کشورهای غرب را با چالش روبرو کرده و به همین دلیل دشمنان نظام و انقلاب ترس از دست دادن منافع شان را دارند.

بوعلی افزود: دشمنان در هر جا بصورت فیزیکی وارد میدان می شوند مسلمانان جهان به این باور می رسند که قدرت اسلام بیشتر از گذشته شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج، انقلاب را بیمه کرده است گفت: با وجود بسیجیان و روحیه و تفکر بسیجی در بین مسوولان و مردم ، ایران اسلامی هیچگاه تن به ذلت نخواهد داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: آموزش ،جذب،ساماندهی و حفظ و انسجام نیروی های انقلابی از ماموریت های بسیج است.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز در برابر قدرت ظاهری دشمن زانو نمی زند گفت: ملت مسلمان ایران در طول مبارزات حق جویانه خود با استکبار جهانی نشان داده که در هیچ عرصه ای شکست نخورده و همیشه پیروز میدان است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج در همه عرصه ها بر اساس ماموریت های خود احساس مسوولیت می کنند.

 

وی تصریح کرد: سپاه آمادگی کامل برای کمک به سازمان هایی که دارای مشکلاتی هستند را دارد.

 

بوعلی با بیان اینکه آمریکا و همدستانش قدرت رویارویی با ملت ایران را ندارند افزود: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون جنگ، تهاجم فرهنگی و دیگر توطئه های دشمنان در براندازی انقلاب اسلامی کارساز نبوده است.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی