نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آذر 1393 - 14:59
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بزرگترین رسالت رسانه ها این است که با حفظ وحدت،‌با ظلم مبارزه کنند و نشان دهند که مردم انقلابی ایران اهل سازش با استکبار نیستند.

به گزارش چهارفصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در همایش بسیج و رسانه در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی در مشهد تصریح کرد: اراده خدا در این قرن به غلبه مستضعفین بر مستکبرین تعلق گرفته است. در همین راستا، خداوند حکمتی را در اندیشه امام خمینی(ع) قرار داد که قدرت توده‌های مردم را به جریان انداخت و با شیوه مبارزاتی خاص که متکی بر بیداری‌گری است دشمنان را شکست داد و پیروزی‌های بزرگ را رقم زد. البته این مسیر مخالفان زیادی داشت؛ کسانی که معتقد بودند کار به جایی نمی‌رسد و با دست خالی نمی‌شود کاری کرد و باید مسلح بود، ولی امام خمینی(ره) کار را پیش گرفت و با دست‌های خالی، دشمن را خلع سلاح کرد.

وی ادامه داد: حرکت با دو ویژگی مهم توکل به خدا و توسل به معصومین و قدرت دفاعی که هرچند مبارزه مسلحانه نبود اما ظرفیت‌های مقابله در آن وجود داشت، تداوم یافت و در ادامه پیروزی‌هایی برای ملت ایران رقم زد و این راه با امام خامنه‌ای ادامه می‌یابد.

نقدی گفت: بعضی‌ها اساسا ایستادگی مقابل آمریکا و استکبار جهانی را که به زعم مستکبرین "منجی" نامیده می‌شود، را نادیده می‌گیرند اما رهبر معظم انقلاب مبارزه متکی بر بیداری‌گری را پس از امام خمینی ادامه داد؛ همانطور که در لبنان و فلسطین، قدرت دفاعی نیروهای مردمی نشان داد در برابر این حرکت عظیم مردمی، دشمنی خلع سلاح وجود دارد، دشمن به ظاهر سلاح دارد اما قدرت شلیک ندارد، فلذا اوج عظیم حرکت بشری را می‌بینیم که رو به جلو است.

وی ادامه داد: همان افرادی که بر ضرورت مسلحانه‌بودن این حرکت تاکید داشتند و مبارزه توده‌ای و مردمی را بر نمی‌تابیدند، امروز بحث سازش را مطرح می‌کنند. شاید در نظر اول این تناقض به نظر برسد که در ابتدا مبارزه بدون سلاح و بعد دعوت به سازش را مطرح می‌کنند ولی این تناقض نیست؛ این موضوع ریشه در دو مسئله دارد که یا عدم باور به قدرت خدا و امدادهای الهی است و یا اینکه به مردم و قدرت آنها باور ندارد که خدا تغییر و تحول بشری را مشروط به آن دانسته است.

به گزارش نسیم، رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: اما واقعیت این است که امروزه با یک دشمن خلع سلاح شده مواجهیم، امروز با یک آمریکای بی‌پول، بی‌آبرو و بی فرهنگ و بی‌دفاع مواجهینم که رزمنده‌ای ندارد که برایش بجنگد و روی آورده به تکفیری‌ها و تروریست‌های جنایتکار که بعنوان پیاده نظام او منویات و اهدافش را دنبال کنند. همین رویکرد برای آمریکا باعث شده قابلیت‌های فرهنگی و پیام‌رسانی و عنوان متفکر را از دست بدهد، امروز آمریکا هیچ پیامی برای دنیا ندارد. امروز لیبرال دموکراسی پایان یافته اما تاریخ همچنان ادامه دارد، امروز به این دشمن باید لقب "گرگ پیر" را داد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی