نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1393 - 11:53
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:
دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد محل حضور فتنه‌گران نیست
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از حضور حسین مرعشی در یاسوج، گفت: فضای دانشگاه‌های این استان محل حضور فتنه‌گران نیست.

 به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله 22 بهمن به در پیش بودن 9 دی، روز بصیرت اشاره کرد و گفت: در آستانه روز بصیرت شاهد رفت‌ و‌ آمد برخی فتنه‌گران‌ در این استان هستیم که شناسنامه‌دار و زندان رفته هستند و هم در ایجاد بحران و هم در شعله‌ور کردن بحران نقش داشتند.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این چه توجیهی دارد که حسین مرعشی از عناصر شناسنامه‌دار فتنه سال 88 با بودجه نظام و در دانشگاه‌های نظام مقدس اسلامی حضور پیدا کند و عده‌ای اسم این حضور را کرسی آزاد‌اندیشی بگذارند.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسئله فتنه را خط قرمز انقلاب اسلامی نامیدند و هر وقت این حادثه در حال فراموشی است خود رهبری می‌فرمایند که نباید این حادثه فراموش شود.

 

این مسئول اضافه کرد: شورای تأمین و مسئولان این استان چه کاره هستند و چه می‌کنند که این فرد باید در دانشگاه آزاد یاسوج حضور پیدا کند، آن وقت در آستانه 9 دی می‌خواهیم این روز را که به نشانه محکومیت فتنه سال 88 مردم در خیابان‌ها حضور پیدا کردند، گرامی بداریم.

 

پناهی گفت: کرسی‌های آزاداندیشی باعث بارور شدن اندیشه‌های جوانان ما می‌شود اما آنچه که امروز در فضای دانشگاه‌های این استان برگزار می‌شود کرسی آزاداندیشی نیست بلکه یکی از عناصر تابلودار فتنه 88 می‌خواهد در فضای دانشگاه به بهانه کرسی آزاداندیشی سخنرانی کند که فضای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد محل حضور فتنه‌گران نیست.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسی مخالف برگزاری کرسی آزاداندیشی نیست اما این سئوال مطرح است که فتنه‌گران چرا باید در این استان حضور پیدا کنند که در فتنه‌گر بودن حسین مرعشی هیچ شک و تردیدی نیست.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی