نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1393 - 11:10
شهردار یاسوج با اشاره به بلاتکلیف ماندن احداث سینمای جدید دراین شهر، اجرای طرح مجتمع فرهنگی و هنری و سینما در محل سابق سینمای این شهر را منوط به رعایت ضوابط از سوی سرمایه گذار دانست.

به گزارش چهارفصل، محمد علی جاوید عصر دوشنبه به خبرنگاران گفت: باید حقوق و منافع شهرداری در اجرای این طرح توسط بخش خصوصی حفظ شود

.

وی بیان کرد: قراردادی مابین مسئولین سابق شهرداری و بخش خصوصی برای اجرای این طرح منعقد شد که متاسفانه برخی ضوابط در آن رعایت نشده است.

 

جاوید بیان داشت: تا این قرارداد اصلاح نشود، شهرداری حاضر به همکاری برای اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری است

.

شهردار یاسوج اظهار داشت: در طراحی این پروژه پارکینگ تعریف نشده و سینما نیز در آخرین طبقه ساختمان پیش‌بینی شده که برای شهرداری یاسوج این موضوع قابل قبول نیست

.

وی افزود: در مفاد مناقصه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری و سینمای شهر، سرمایه‌گذار مکلف به ساخت ۹ هزار متر مربع فضا بود، اما در قراردادی که سال‌های اخیر با این سرمایه‌گذار منعقد شد سه هزار متر مربع از این فضا کاسته شده است که این موضوع قابل تأمل است.

 

وی تصریح کرد: شهرداری یاسوج پیشنهاد بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در این طرح مبنی بر ساخت مجتمع تجاری صرف و انعقاد یک قرارداد تجاری را نمی‌ پذیرد.

 

جاوید تاکید کرد: در صورت ارائه طرحی از سوی بخش خصوصی و سرمایه‌گذار که زیبنده شهر یاسوج و مردم آن باشد، اجرای مجتمع فرهنگی و هنری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرنگار مهر، طی سالهای اخیر سینمای قدیمی شهر یاسوج به منظور احداث یک مجتمع فرهنگی و هنری مناسب تخریب شد اما تا کنون زمین این سینما در مرکز شهر یاسوج بلاتکلیف مانده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی