نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1393 - 13:38
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج نیمه‌کاره افتتاح نمی‌شود
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به هیچ‌وجه به صورت نمیه‌کاره افتتاح نمی‌شود و آن را ناقص تحویل نمی‌گیرم.

به گزارش چهارفصل، پژمان نیک‌اقبالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هنوز نواقص زیادی دارد که ما آن را به صورت نیمه‌کاره تحویل نخواهیم گرفت.

 

وی به عزم دولت برای نهادینه کردن چنین کاری در کشور اشاره کرد و ادامه داد: دولت کنونی هیچ پروژه‌ای را بدون اینکه کاملا تکمیل شده باشد افتتاح نخواهد کرد چراکه در غیر این صورت مشکلات زیادی پس از افتتاح‌های نیمه‌کاره و ناقص به وجود می‌آید.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون هم فصلی نیست که بخواهیم این ورزشگاه را افتتاح کنیم چراکه درون آن نیز نواقص زیادی وجود دارد پس بهتر است تا تکمیل نهایی آن دست نگه داریم و یا در دهه فجر و اگر نشد در سال آینده این کار انجام شود.

 

وی به وضعیت بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج هم اشاره‌ای کرد و گفت: کارها در این پروژه به خوبی پیش می‌رود و برای سال آینده 15 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که رقم بسیار خوبی برای تکمیل آن خواهد بود.

 

نیک‌اقبالی افزود: امیدواریم که با این وضعیت بتوانیم بیمارستان را در پایان سال مالی 94 که همان تیرماه سال 95 است، تحویل بگیریم.

 

وی به اعتبارات ماده 180 نیز اشاره‌ای کرد و گفت: 40 درصد این اعتبارات به استان تخصیص یافته است که به وسیله آن بسیاری از طرح‌های ما از جمله طرح‌های راه‌سازی، پمپاژهای کشاورزی، طرح‌های هادی روستایی و عمران شهری با این اعتبارات به سرانجام می‌رسد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی