نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1393 - 15:23
امام جمعه موقت یاسوج گفت: هر کسی در طول تاریخ با ولایت درافتاد، خوار و رسوا شد و امروز هم عده‌ای بی‌بصیرت، با ترفند و نیرنگ هایی همچون انتساب اسید پاشی، بسیج سرچشمه زلال را مورد هجمه و تخریب قرار داده اند.

به گزارش چهارفصل، حجت‌الاسلام سیدامان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در جمع خانواده های  108 شهید بخش سپیدار با عرض تسلیت به مناسبت روز اربعین یکی از پیام‌های مهم این روز را اهمیت جایگاه ولایت‌ و نقش آن در حفظ جامعه اسلامی دانست و افزود: ولایت پذیری یاران  بصیر امام حسین(ع)  در کربلا باعث جاودانگی همیشگی آنها شد.

 

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت:: اگر امروز رهبری معظم انقلاب از توطئه دشمن به خصوص آمریکا مدام سخن به میان می‌آورند، به دلیل دشمن‌شناسی است که در وجود ولی‌فقیه زمانه قرار دارد.

 

وی اظهارداشت: کسانی هنوز با  گذشت بیش از سه دهه توطئه و عناد آمریکا با ایران را توهم می‌دانند.

 

حسینی‌صدر در ادامه  از اساتید و منتخصصین کشوری برای معرفی اسلام ناب و مرزهای آن به عموم مردم دعوت کرد وگفت: تفکیک  نگاه بلند و ژرف امام و رهبری را تشکیل حکومت جهانی اسلام و الگو قرار دادن آن برای همه ملت‌های آزاده  است و نباید به کمتر از این راضی باشیم.

 

وی  تصریح کرد: هر کسی در طول تاریخ با ولایت درافتاد، خوار و رسوا شد و امروز هم  عده‌ای بی‌بصیرت،  با ترفند و نیرنگ هایی همچون انتساب اسید پاشی، بسیج سرچشمه زلال  را مورد هجمه قرار داده اند.

 

امام جمعه موقت یاسوج در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولان در این جلسه ابراز داشت: حضور در این جلسات بیشتر برای ما و مسئولین است که نسبت به وظایفی که نسبت به شهدا بر دوش داریم به درستی عمل کنیم.

 

وی در پایان گفت: مردم  سه منطقه  سپیدار، جلیل و بابکان در جنگ دو گردان داشتند و رشادت‌هایی از خود بر جای گذاشتند که تا همیشه در کارنامه روشن آن‌ها ثبت خواهد بود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا