نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1393 - 19:16
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت : تفکر بسیجی نباید به سازمان یا گروه ختم شود بلکه باید تفکری جهادی و راهگشا برای حل مسائل و مشکلات کشور و جهان اسلام باشد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خبرلنده، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد عصرامروز در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان لنده اظهار کرد: بسیج میدان تقوا، جهاد ،علم ، اقتصاد و کار فرهنگی است که سنگ بنای آن از دل مساجد شروع خواهدشد.

 

وی افزود: بسیج مولد ترویج فرهنگ و تفکر ناب اسلامی در بین نسل جوان و تشنه حقیقت ناب است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حفظ سنت های بومی و محلی مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است که ضمن معرفی آداب رسوم منطقه باعث فرهنگ سازی برای آیندگان خواهندشد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه الگو پذیری بیش از حد خانواده های ما از سبک زندگی غربی باعث فراموشی سنت های گذشتگان در چند سال گذشته شده است.

بوعلی بیان کرد: همه ما باید زمینه حضور نوجوانان و جوانان را در برنامه های بسیج تسهیل کنیم و رشد کمی و کیفی علمی آنان را بالا ببریم و به آنان رشد دهیم.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفکر بسیجی نباید به سازمان یا گروه ختم شود بلکه باید تفکری جهادی و راهگشا برای حل مسائل و مشکلات کشور و جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا