نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آذر 1393 - 16:09
مسئول استاني دفاتر نهاد رهبری در دانشگاهاي كهگيلويه و بويراحمد گفت: دو مسئله تهذیب و تخصص که از مؤکدات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب هستند با استفاده از ظرفیت حوزه و دانشگاه در جامعه محقق می شود.

به گزارش چهارفصل ، حجت الاسلام قاسم مقدم در گفت و گو با پايگاه خبري ایل بانو، با تاکید بر اهمیت مسئله وحدت حوزه و دانشگاه یکی از آرمان های انقلاب اسلامی را تحقق این مهم دانست واظهار داشت: از منظر انقلاب اسلامی حوزه و دانشگاه همچون دو بالی هستند که با تکیه بر آن ها می توان پرواز کرد.

 

وي افزود: دو مسئله تهذیب و تخصص که از موکدات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب هستند با استفاده از ظرفیت حوزه و دانشگاه در جامعه محقق می شود.

 

مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری، حضور فعال قشر جوان و فرهیخته در این دو نهاد آموزشی و پرورشی را نقطه عطف اهمیت آن ها بيان كرد و گفت: از آنجا که آینده تمدنی هر کشور در گرو پویایی قشر جوان آن است، باید نسبت به تمام ارگان ها و نهاد های مرتبط با این قشر اهتمام ویژه داشت.

 

وي در ادامه، روز وحدت حوزه و دانشگاه را تجلی گاه آرمان واحد این دو نهاد در عرصه اندیشه و تمدن سازی اسلامی دانست و تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه با تأکید بر افق های مشترک این دو نهاد در دل جامعه ممکن می شود.

 

مقدم اختلافات فکری میان برخی نظریه پردازان این عرصه را فرصتی جهت ارتقای سطح علمی جامعه دانست و افزود: با تکیه بر همین اختلافات هم می توان به گفتمان سازی در جامعه رسيد.

 

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه یاسوج به جایگاه خاص این روز نزد دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از کارکردهای ویژه دفاتر نهاد در دانشگاه ها زمینه سازی جهت اتصال هرچه بیشتر این دو نهاد است.

 

این استاد دانشگاه تاکید کرد: البته عملکرد ما در این زمینه تنها محدود به روز وحدت حوزه و دانشگاه نیست، بلکه این دفتر با برگزاری برنامه های مختلف همواره در این مسیر می کوشد.

 

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه یاسوج با اشاره به برنامه های سال جاری در روز وحدت حوزه و دانشگاه يادآورشد: در روز 19 آذر جلسه با همین موضوع با حضور صاحب نظران دانشگاهی و حوزوی در حوزه علمیه یاسوج برگزار می شود.

منبع: سايت زنان استان كهگيلويه و بويراحمد(ايل بانو)

انتهاي پيام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی