نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1393 - 13:55
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت : فناوری ساخت ناوشکن تنها در دست کشورهای محدودی است و در منطقه جمهوری اسلامی ایران تنها کشور سازنده این ناوشکن می باشد.

سید امید گلستانه ، معاون عملیات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار چهارفصل گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز بدون هیچ گونه وابستگی به کشور های دیگر و تکیه بر نیرهای متخصص داخل کشور در بالاترین سطح  نظامی قرار دارد.

 

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح نظامی قرار دارد

 

امیر گلستانه در ادامه گفت: نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ساخت ناوشکن جماران در داخل کشور بخشی از توان تخصصی خود را به رخ جهانیان نشان داد.

 

ایران تنها کشور سازنده ناوشکن در منطقه است

 

وی گفت : شاید برخی از کشور ها فناوری ساخت کشتی را داشته باشند ولی فناوری ساخت ناوشکن تنها در دست کشورهای محدودی است و در منطقه جمهوری اسلامی  ایران تنها کشور سازنده این ناوشکن می باشد.

 

امیر گلستانه به اعمال تحریم ها از سوی غرب  اشاره کرد و اظهارداشت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی 36 سال است که به دنبال اقداماتی جهت تضعیف ملت ایران هستند ما هم به گونه ای آمادگی این وضعیت را داشتیم و بر توان داخلی خود تکیه نمویم.

 

معاون عملیات راهبردی نیروی دریایی کشور به عدم وابستگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به تحریم های غرب اشاره داشت وگفت: ما  سال های زیادی است که در تحریم هستیم ولی این تحریم ها لحظه ای بر حرکت ملت ایران تاثیری نداشته است.

 

نفت کش های ایرانی در امنیت کامل قرار دارند

 

وی به مقابله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدان دریایی در خلیج عدن و شمال سومالی اشاره داشت وگفت: از اردیبشهت ماه سال 88 به بعد سی دومین ناوگروه  نیروی دریای ارتش به مناطقی که دزدان دریایی حضورداشتند اعزام شدند که تا به امروز هیچ خسارت و سوء قصدی توسط دزدان دریایی به نفت کش های ایرانی صورت نگرفته است.

 

 تحرکات خلیج فارس و تنگه هرمز در رصد کامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

 

جوان ترین امیرنیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی تحرکاتی که در تنگه هرمز و خلیج فارس صورت می گیرد در رصد کامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی قرار دارد.

 

نیروی های مسلح به مذاکرات دل خوش نیست

 

معاون عملیات راهبردی نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به صحبت های مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات هسته ای کشورمان اشاره نمود وگفت:  همان طور که مقام مظم رهبری اشاره داشتند که ما به مذاکرات هسته ای با امریکا خوش بین نیستیم نیروی های مسلح ونیروی دریایی ارتش هم هیچ دل خوش به این مذاکرات نیستند.

 

افتتاح طرح های بزرگ نظامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

وی در پایان افزود: امسال در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد رونمایی ، افتتاح طرح ها و پروژه های  بزرگی  در داخل توسط متخصصان ایرانی درسطح  نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی