نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1393 - 13:48
امام جمعه چرام از سکوت معنادار روزنامه‌های زنجیره‌ای در قبال حوادث فرگوسن آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش  چهارفصل, حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان چرام با بیان حوادث این روزهای کشور آمریکا اظهار کرد: نوجوان سیاهپوست آمریکایی در این کشور به راحتی کشته می‌شود و آب از آب تکان نمی‌خورد و حقوق بشر در برابر آن سکوت می‌کند.

 

وی با بیان این که حقوق بشر امروزه دستاویزی برای قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا شده است، اظهار کرد: این نوع برخوردی که آن‌ها با حقوق بشر دارند جز عجایب هشت‌گانه جهان محسوب می‌شود.

 

وی گفت: تاکنون در دنیا عجایب هفت‌گانه ثبت شده که این نوع دوگانکی در رفتار و گفتار آمریکا و استکبار عجایب دیگری را برای دنیا رقم زده است.

 

حجت‌الاسلام طزری گفت: اگر در جمهوری اسلامی فردی شرور و قاچاقچی و یا قاتل قصاص شود حقوق بشر از روی سیاسی‌کاری چه اقداماتی که انجام نمی‌دهد اما وقتی یک نوجوان سیاهپوست بی‌گناه در آمریکا بدون جرم و گناه کشته می‌شود همه دم فرو می‌بندند.

 

وی با انتقاد از روزنامه‌های زنجیره‌ای داخلی در برابر سکوتی که اکنون نسبت به حوادث فرگوسن پیشه کرده‌اند، تصریح کرد: این سکوت معنادار جای تعجب دارد که در برابر هر واقعه و حادثه‌ای به جز این موضع‌گیری دارند.

 

طزری به روز مجلس و 10 آذر اشاره کرد و گفت: نماینده واقعی شهید سید حسن مدرس بود که در برابر استعمار و استبداد داخلی ایستادگی کرد.

 

امام جمعه چرام با تبریک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت این روز از نمایندگان خواست تا مرام و روش و سلوک شهید مدرس را پیشه راه خود کنند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی