نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1393 - 10:01
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران گفت: صدا وسیمای استان کهگیلویه وبویراحمد با معرفی شهدای شاخص استان می تواند نقش مهمی را در آرمان خواهی ایجاد کند که متاسفانه این کار خیلی ضعیف دنبال می شود.

به گزارش چهارفصل، مجتبی ثابتی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج مطالبی را در بحث آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویی بیان داشت.

 

 صداوسیمای استان در معرفی شهدای شاخص ضعیف عمل نموده است

 

ثابتی در ادامه به نقش صدا وسیمای استان در آرمان خواهی و معرفی شهدای شاخص استان اشاره کرد و گفت: صدا وسیمای استان کهگیلویه وبویراحمد با معرفی شهدای شاخص استان می تواند نقش مهمی را در آرمان خواهی ایجاد کند که متاسفانه این کار خیلی ضعیف دنبال می شود.

 

نقش آفرینی عمومی و تخصصی دو مشخصه بسیج دانشجویی

 

وی به دو مشخصه برای بسیج دانشجویی بر طبق بیانات مقام معظم رهبری اشاره کردوگفت: نقش آفرینی عمومی و تخصصی از موارد مهم برای رشد و کارآمدی بسیج دانشجویی است.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در ادامه به مطالبه گری دانشجویی از مسئولین استانی و کشوری در سطح  دانشگاه های کشور اشاره داشت و گفت: دانشجویان و مجموعه بسیج دانشجویی باید برای برای مسائل مختلف از مسئولین استانی و کشوری  درموضوعات مختلف استانی و کشوری مطالبه گری  نمایند.

 

وی گفت: مطالبه حق و عدالت است که بنیان گذار انقلاب اسلامی و  رهبری در میدان های مختلف مطرح  نمودند.

 

ثابتی اظهارداشت: آرمان خواهی یعنی استکبار ستیزی و این یعنی جایی که شیطان حضور دارد، جایی که عالمی  ظلمی را در منطقه ای ببیند و سکوت نماید ، خیانت نماینده ای برای جمع آوری رای به مردم  ومسئولین در انجام وظیفه کوتاهی کند.

 

آرمان خواهی یعنی مبارزه با فساد ومظاهر فساد

 

فعال سیاسی دانشجویی افزود: آرمان خواهی یعنی  با فساد و مظاهر فساد در هر جای کشور مبارزه کنیم.

 

وی به نقش های  آفرینی های مختلف بسیج دانشجویی در بسیج دانشجویی اشاره داشت و گفت: نقش آفرینی عمومی و نقش آفرینی تخصصی  در مجموعه بسیج دانشجویی از مواردی است که مقام معظم رهبری برای رشد مجموعه بسیج دانشجویی در نظر داشتند.

 

شهدای هسته ای الگویی از نقش آفرینی تخصصی بسسج دانشجویی هستند.

 

ثابتی به نقش شهدای بسیجی  هسته ای در نقش آفرینی تخصصی اشاره کرد و گفت: کاری که شهدای هسته ای در لببگ گویی به رهبری در بحث هسته ای انجام دادند یک نوع عینی از نقش آفرینی تخصصی بسیجی در کشوربود.

 

وی گفت: اگر ما توانستیم رشد خودمان را در سایه ولایت و معنویت دنبال کنیم سربازی خودمان را در نقش آفرینی و لبیک گویی به اثبات رسانده ایم.

 

عدالت طلبی بسیج دانشجویی یعنی فراجناحی بودن

 

ثابتی اظهارداشت: عدالت طلبی بسیج دانشجویی یعنی فراجناحی بودن و این مجموعه برای دیگران عدالت طلبی را تامین کند نه دیگران این کار را برای وی انجام دهند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عدالت خواهی یعنی محافظه کارنبودن، رعایت ادب داشتن ، عدالت طلبی، رعایت تقوا و مسامحه نکردن می باشد.

 

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی داشگاه های تهران به بحث مذاکرات هسته ای کشورمان اشاره ای داشت و گفت: در مذاکرات هسته ای کشورمان کسانی که ترس از بیان مفاد مذاکره دارند تفکر بسیجی رابه رادیکال بودن و افراط بودن محکوم می کنند که جای بسی تامل است.

 

آقای روحانی در بحث مفاد مذاکرات هسته ای به مردم پاسخ دهد

 

وی درادامه گفت: رئیس جمهور و تیم هسته ای کشور مان باید بیاند و در بحث مفاد مذاکره و مواردی را که به توافق رسیدند نسبت به جامعه دانشجو و مردمی پاسخگو باشند و ترس از بیان مفاد مذاکره در جمع مردم را نداشته باشند.

 

ثابتی در پایان گفت: تیم هسته ای و آقای روحانی برای جامعه تشریح کنند که تا چه اندازه توافقات و وعده های غرب در بحث مذاکرات سال گذشته و اخیر عملی شده به گونه ای که منابع معتبر  کشور هم مطالب آنها را تایید کنند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی