نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1393 - 0:45
با حضور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران
نشست گرم آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویی در یاسوج برگزار شد
شب گذشته نشست گرم دانشجویی با موضوع آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویی درسالن شهید ایزد پناه یاسوج برگزار شد.

به گزارش چهارفصل، شامگاه چهارشنبه نشست آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یاسوج در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد.

 

شهرام مهدوی‌مطلق، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای جلسه با خیرمقدم به حضار محترم هفته بسیج را تبریک گفت و اظهارداشت: بهترین تعابیر در خصوص بسیج از آن مقام معظم رهبری و امام راحل است.

 

مهدوی در ادامه مهمترین وظیفه بسیج دانشجویی را آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری دانست .

وی دانشجوی بسیجی را دارای تحلیل از رخدادها دانست و گفت: همین تحلیل است که موجب تصمیم قاطعانه توسط بسیجی می‌شود.
 

مهدوی‌مطلق بصیرت ، بیداری ، بروز بودن به همراه صبر و استقامت را از وجوه مهم بسیج دانست و عمارها و یاسرهای تاریخ با استفاده از این دو صفت همواره جانفشانی کرده است.

 

در ادامه جلسه مجتبی ثابتی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران  و جوان نخبه بسیجی کهگیلویه وبویراحمدی دراین جلسه به عنوان سخنران مطالب مهمی را مطرح نمود.

 

وی به مسائل مختلف رسیدن به آرمان خواهی و مطالبه گری در جامعه اشاره کرد و ویژگی هایی که یک دانشجوی آرمان خواه و مطالبه گر باید داشته باشد را بیان نمود.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در ادامه صحبت های خود به بحث مذاکرات هسته ای  و نقاط ضعف این مذاکرات و تاکتیک های ضعیف تیم هسته ای  کشوران برای ادامه مذاکرات مطالبی را بیان داشت.

 

گفتنی است جلسه دردانشگاه فرهنگیان به گونه ای بود که دانشجویان از گروه های مختلف به بیان سوالات در رابطه با موضوعات مختلف کشور می پرداختند.

 

ثابتی هم ضمن دادن پاسخ های منطقی به سوالات دانشجویان خواهان ادامه جلسه بود با توجه به اینکه این جلسه از ساعت 18 و 40 دقیقه شروع و تا ساعت  23 ادامه داشت , گرمی وشور شوق خاصی در دانشجویان برای ادامه مشاهده می شد .

 

 در پایان جلسه با انتقادی که توسط یک دانشجو به یک گروه ازدانشجویان در مورد نحوه سوال پرسیدن  صورت گرفت این گروه جلسه را ترک کردند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی