نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1393 - 10:56
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: هر تصمیمی که عزت ایران در آن حفظ شود و کشورهای غربی خطوط قرمز و حقوق ملت ایران را رعایت کنند، مردم از آن استقبال می کنند و آن را قبول دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص تمدید مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: در هر دو صورت که مذاکرات تمدید شود و یا اینکه به نتیجه برسد مردم ایران خواستار حفظ عزت خود هستند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: قطعاً طول کشیدن و کش و قوس دادن  مذاکرات کار خوبی نیست و آنچه که باید گفته شود، گفته شده و اگر گوش شنوایی هم وجود داشت تا کنون باید صحبت‌های ایران را می شنید.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد:  هر تصمیمی که عزت ایران در آن حفظ شود و کشورهای غربی خطوط قرمز و حقوق ملت ایران را رعایت کنند، مردم از آن استقبال می کنند و آن را قبول دارند.

 

نقدی با بیان اینکه طبیعتا هر چقدر این مذاکرات زودتر به نتیجه برسد و تکلیف آن روشن شود بهتر است، یادآور شد: هر تصمیمی که خدایی ناکرده ذره‌ای سازش و یا عبور از خطوط قرمز و حقوق مردم در آن باشد، کسی از آن استقبال نکرده و مردم پذیرای آن نخواهند بود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی