نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1393 - 10:51
استاندارکهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دولت یازدهم مظلوم ترین دولت در بحث اطلاع رسانی است،گفت: انعکاس خدمات دولت به منزله انعکاس خدمات نظام و انقلاب به مردم است .

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، سیدموسی خادمی صبح روزگذشته در پانزدهمین جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرمانده سپاه فتح و کلیه مدیران دستگاههای دولتی استان در سالن شماره یک استانداری استان برگزار شد با تبریک هفته بسیج، خواستار استفاده از ظرفیت بسیج در جهت توسعه همه جانبه استان شد، وابراز داشت: دولت تدبیر و امید در مدت بیش از یک سال از فعالیت خود خدمات و اقدامات خوب و قابل تحسینی را برای این کشور انجام داده که متأسفانه اطلاع‌رسانی به موقع خدمات دولت در کشور و حتی استان آنچنان درخورشأن این اقدامات نبوده است.

 

انرژی هسته ای حق مسلم مردم ایران اسلامی است

 

وی در ادامه به تلا‌ش‌های خوب ومؤثر دولت در حوزه سیاست‌گذاری اشاره کردوافزود: دولت یازدهم در حوزه سیاست‌گذاری با رعایت تمام مسائل از حقوق هسته‌ای مردم دفاع می‌کند و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ما با قدرت بر سر حق مسلم مردم ایران ایستاده است.

 

در مذاکرات حقانیت مان را به دنیا نشان دادیم

خادمی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم این مذاکرات نتیجه خوبی داشته باشد و اگر هم بی‌نتیجه باشد، حقانیتمان را به تمام دنیا  اعلام کرده ایم،ابراز داشت:همیشه رفع تحریم راه حل مشکلات و رهایی از وضعیت موجود نبوده و نیست.

 

رفع تحریم راه حل کلیه مشکلات نیست

استانداربا بیان این موضوع که دشمن تحریم‌ها را برای عقب‌نشینی کشورما از حقوق هسته‌ای اعمال کرده است، ابراز داشت: دولت جدید این مشکل را اینگونه تعریف کرده که تحریم‌ها سبب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده، اما نمی‌شود همه آثار را به تحریم ها نسبت داد و با پذیرفتن این مشکل آثار سوء مدیریت در کشور را اصلاح کرد.

 

افزایش سه برابری منابع عمرانی نسبت به سال گذشته

خادمی در ادامه به منابع عمرانی تعلق گرفته به استان در اجرای پروژه های عمرانی استانی و ملی اشاره داشت و گفت: اگر در سال‌های 91 و 92 اعتبارات عمرانی استان در کل سال 20 تا 25 درصد بود، امروز با برنامه‌ریزی خوب دولت یازدهم و مسئولان استانی، تخصیص اعتبار پروژ‌ه‌های عمرانی این استان در 9 ماهه سال جاری 75 درصد شده است که نشان از مدیریت صحیح بوده که باید این اقدامات مثبت به مردم اعلام شو.

 

وی با بیان اینکه به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی گفتن خدمات دولت گفتن خدمات افراد و اشخاص نیست، بلکه گفتن خدمات نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: چرخ ساخت پروژ‌ه‌های عمرانی نیمه فعال استان در حال حرکت است و این پروژ‌ه‌های مهم علی‌رغم طلب زیاد پیمانکار و برخی مشکلات دیگر در حال ساخت هستند که در چند ماه آینده شاهد افتتاح این پروژ‌ه‌ها خواهیم بود.

 

انعکاس خدمات دولت انعکاس خدمات نظام است

استانداربا اشاره به اینکه دولت یازدهم مظلوم ترین دولت در بحث اطلاع رسانی است، ابراز داشت: انعکاس خدمات دولت به منزله انعکاس خدمات نظام و انقلاب به مردم است .

 

مهار تورم به منزله ارزانی نیست

خادمی درپایان مورد میزان تورم ناشی از تحریم ها سخن راند و گفت: اگر امروز تورم به زیر بیست درصد رسیده است به منزله ارزانی نیست، بلکه به منزله افزایش بیست درصدی نسبت به افزایش چهل درصدی کالاها است.

 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی