نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1393 - 18:43
امام جمعه شهر یاسوج بعد از ارائه گزارش فرمانده ناحیه بسیج عشایر استان در خصوص اقدامات اقتصادی و فرهنگی انجام شده توسط این ناحیه گفت: گزارش جالبی بود و برخی از این اقدامات را اولین بار بود شنیده بودم.

به گزارش   چهارفصل به نقل ازخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، امام جمعه شهر یاسوج بعد از ارائه گزارش فرمانده ناحیه بسیج عشایر استان در خصوص اقدامات اقتصادی و فرهنگی انجام شده توسط این ناحیه و با عرض تسلیت شهادت امام سجاد(ع) امام مظلوم و پیام عاشورا و با تبریک هفته بسیج بیان داشت: گزارش جالبی بود و برخی از این اقدامات را اولین بار بود شنیده بودم.

 

وی افزود: هفته بسیج از اختصاصات ملت ایران عزیز است و ان شاءالله خداوند متعال خلوص بسیجی را به ما عنایت فرماید و شما را در این راه و روش ثابت قدم نگه دارد.

 

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در ادامه به سخن امام علی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: امام علی (ع) فرمودند: بها و ارزش انسان بهشت است پس مراقب باش به واسطه اعمال و کردارت خودت را به چيزي جز بهشت نفروشيد، با اعمال خوب و عمل صالح می شود بهشت را بدست آورد.

 

امام جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: بسیج یک عنوان کلی است و درست است که در نظام ما بسیج مختص به عده ای خاص است، ولی روحیه بسیجی مربوط به هر مسلمانی است که برای احقاق حق هر کاری انجام می دهند.

 

وی در خصوص سخن امام خمینی(ره) گفت:امام عزیز فرموند: من افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم. وقتی امام ما و ملت ما بسیجی هستند پس باید از این فرصت استفاده کنیم و قدر خود را بدانیم و انسان تا خودش را نشناسد نمی تواند خدا را بشناسد.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه اذعان داشت: شکر خدا در حکومتی زندگی می کنیم که کشور ما در دنیا همه مسلمان و رهبرش یه فرد الهی است.

 

امام جمعه شهر یاسوج افزود: بیان گذار انقلاب اسلامی فردی الهی و از همه لحاظ کامل بود و به واسطه همین الهی بودن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

وی با بیان اینکه کشور های دیگر هم مسلمان دارند اذعان داشت: کشورهای دیگر مسلمان دارند ولی چون رهبر فقیه، الهی و به خدا پیوسته ندارند، نتوانستند موفق باشند و امام خمینی(ره) فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و این مصداق همین جمله است.

 

 

حجت الاسلام حسینی گفت: نباید غفلت کنیم و گذشته یادمان برود که چه جوانانی را از دست دادیم تا این انقلاب به وجود آمد. و امام شیعیان فرمودند: نباید بی تفاوت باشیم و انسان بی تفاوت انسان مرده است و همین جامعه بی تفاوت جامعه مرده است.

 

وی افزود: شهدا راه صد ساله را یک شبه رفتند و به حق رسیدند، باید قدر بدانیم و استفاده کنیم و اگر غفلت کنیم بعدا پشیمان خواهیم شد.

 

امام جمعه شهر یاسوج در پایان با عرض تسلیت در گذشت سرهنگ پاسدار حاج مهدی خرسندیان اظهار داشت: خداوند به حق این ماه محرم این عزیز را با شهدای کربلا محشور بگرداند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی