نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1393 - 15:59
امام جمعه موقت یاسوج از رسانه‌ها خواست تا در تبیین و نشر محورهای سه‌گانه پیام مهم رهبری به کنگره حج بیشتر اقدام کنند.

به گزارش  چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر بعد از ظهر امروز در همایش یک روزه بسیج رسانه و گفتمان ولایت که به همت روابط عمومی سپاه فتح استان و بسیج رسانه و با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها و متخصصین حوزه مطبوعات باید همواره برنامه‌های مختلف از جمله میزگردها را در زمینه‌های مختلف برگزار کنند.

 

وی با بیان اینکه اکنون اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب قرار گرفته گفت: یکی از راه‌های معرفی هرچه بیشتر اسلام ناب و پرده برداشتن از نیت شوم اسلام آمریکایی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها است.

 

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه افزود: اسلام ناب در برابر صهیونیست‌ها قرار دارد و امروز با تکیه بر اسلام ناب است که در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل قد علم کرده‌ایم.

 

این مسئول در ادامه به پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج اشاره کرد و گفت: معظم‌له در این پیام به موضوعاتی همچون وحدت اسلامی، فراموش نکردن موضوع فلسطین و مرزهای اسلام ناب و اسلام آمریکایی اشاره فرموده‌اند که باید در رأس همه برنامه‌های امت اسلامی قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب همه نخبگان و اندیشمندان جهان را به توجه نسبت به این اصل دعوت کرده‌اند که رسانه‌ها نیز با تأسی از این فرمایش باید وظیفه خود در قبال ملت‌های آزاده و به خصوص فلسطین و موضع‌گیری علیه رژیم صهیونیستی را همواره در دستور کار قرار دهند.

 

وی از فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له مبنی بر این که در حال حاضر در یک پیچ تاریخی قرار داریم یاد کرد و ادامه داد: امروز این پیچ باید تغییر کند و در آن ارزش‌های اسلامی می‌تواند جایگزین بسیاری از سبک‌های دیگر شود.

 

این مسئول از موافقت‌ها و مخالفت‌ها و در حالت کلی مواضع دوگانه آمریکا در برابر داعش گفت و افزود: دلیل موافقت آمریکا این است که داعش انقلاب‌های مردمی را مدیریت کند.

 

وی دفاع از منافع صهیونیسم را یکی دیگر از دلایل موافقت و همراهی آمریکا با داعش دانست و گفت: رسانه‌ها در تحلیل‌ها و اخبار می‌توانند این رویکرد را مورد نقد قرار داده و ماهیت حمایت از داعش را توسط آمریکا برملا سازند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی