نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1393 - 15:50
کاروان ۲۵۰ نفره فعالین فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد روز جمعه۳۰آبان ۱۳۹۳ اولین پیاده روی تمرینی خود را از حرم مطهر امامزاده عبدا..(علیه السلام) به سمت حرم مطهر امامزاده مختار(علیه السلام) طی کردند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل به نقل از پایگاه مجازی هیئت محبین آل طه(علیهم السلام) نوشت: کاروان ۲۵۰ نفره فعالین فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد که طبق روال سالهای گذشته جهت زیارت حضرت ابا عبدا... الحسین(علیه السلام)در اربعین حسینی به صورت پیاده عازم کربلای معلی می شوند روز جمعه۳۰آبان ۱۳۹۳ اولین پیاده روی تمرینی خود را از حرم مطهر امامزاده عبدا..(علیه السلام) به سمت حرم مطهر امامزاده مختار(علیه السلام) طی کردند.

 

نکته قابل توجه در این پیاده روی تمرینی، حضور در موکب بین راهی بود که اعضای کاروان در این موکب حضور پیدا کرده و ضمن قرائت دعای ندبه دقایقی را نیز به استراحت مشغول شدند .

 

این کاروان ۲۵۰نفره قرار است مسیر۸۰کیلومتری نجف تا کربلا را طی سه روز پیاده یپیمایند تا روز اربعین حسینی در کربلا و حرم امام حسین (علیه السلام)و حضرت ابالفضل(علیه السلام) باشند.

 

فعالین فرهنگی که سهمیه های آنها توسط دبیرخانه پیاده روی اربعین به آنان اعلام شده و در لیست قطعی می باشند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به سایت دبیرخانه پیاده روی اربعین به آدرس http://fotross.ir مراجعه نمائید

 

تصاویر پیاده روی تمرینی کاروان فعالین فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد را مشاهده نمایید.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی