نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آبان 1393 - 13:16
درگذشت حاج مهدی خرسندیان برادر 3 شهید مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد
بامداد امروز در محور دشت روم به یاسوج اتفاق افتاد
درگذشت برادر 3 شهید مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد
بامداد امروز در محور جاده یاسوج- دشت روم بر اثر برخود یک دستگاه سواری 405 با یک دستگاه کامیون کشنده حاج مهدی خرسندیان، برادر سه شهید کهگیلویه وبویراحمد و از جانبازان دفاع مقدس به همراه همسر خود دار فانی را وداع گفتند.

به گزارش  چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صبح امروز با خبر شدیم که بامداد امروز در پی برخورد یک دستگاه سواری 405 با یک دستگاه کامیون کشنده در ورودی شهر یاسوج در منطقه دشتروم حاج محمد خرسندیان، از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، برادر سه شهید و از پیشکسوتان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه همسر خود جان باختند.

 

گفتنی است بر طبق گفت وگوی رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد انحراف به چپ کامیون کشنده موجب بروز این حادثه شد.

 

سیاهپور ابراز داشت: بر اثر این تصادف دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند که حال عمومی آنها در حال حاضر مساعد است.

 

گفتنی است جاده دشت روم چندین سال است که متاسفانه از پر تصادف ترین محور های مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بوده که هنوز برای حل  همیشگی این موضوع تدابیر جدی از سوی مسئولان اندیشیده نشده است.

 

این پایگاه خبری به نوبه خود درگذشت مرحوم حاج مهدی خرسندیان و همسر محترمشان را به خانواده این مرحوم ، خانواده های شهدا و جانبازان و همکارانشان تسلیت عرض می نمایید.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی