نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آبان 1393 - 13:05
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در سخنان خود در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان خطوط قرمز را عبور کرد و ما سخنان اخیر این فرد را به شدت محکوم می‌کنیم.

 به گزارش  چهارفصل ، سردار یدالله بوعلی در نشست خبری صبح امروز خود  با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سخنان چند روز گذشته رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: انتساب اسید پاشی اصفهان به نیرو های حزب اللهی یک جنجال سیاسی است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: روزانه هزاران اتفاق در جامعه صورت می گیرد که  منجر به از دست دادن جان مردم می‌شود پس چرا به این حوادث پرداخته نمی شود و اسیدپاشی را به جوانان حزب‌اللهی نسبت می‌دهند.

 

سردار بوعلی تصریح کرد: برخی در اصفهان اقدام به اسیدپاشی به چهار نفر کردند که دو نفر از این افراد سرپایی درمان شدند و دو نفر بستری شدند که کشته‌سازی و بهره‌برداری از آن و انتساب این کار به افراد حزب‌اللهی سیاست‌ این افراد است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کس که دلش با نظام باشد هرگز چنین قضاوتی نمی‌کند که اسید پاشی اصفهان کار  حزب اللهی  ها باشد.

 

وی در ادامه افزود: سخنان  اخیر قائم مقام حزب اعتماد ملی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توهین  به نمایندگان و مردم بود که ما در برابر کسی که به مردم توهین کند کوتاه نمی‌آییم.

 

سردار بوعلی: سخنان  توهین آمیز منتجب نیا در یاسوج را محکوم می کنیم

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی  در سخنان خود در دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان خطوط قرمز را عبور کرد و ما سخنان اخیر این فرد را به شدت محکوم می‌کنیم.

 

سردار بوعلی در بخش دیگری از سخنان خود نقش دانشگاه در تربیت مسئولان آینده کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه و فضای دانشگاه نقش تعیین‌کننده ای در تربیت مسئولان آینده کشور را دارد و ما توقع داریم همه کسانی که در دانشگاه به آینده نظام حساس هستند وارد کار شوند تا دانشگاه از جایگاه اصلی خود دور نشود.

 

فرمانده ارشد نظامی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سپاه توجه به مأموریت‌های راهبردی است و توجه به دانشگاه و دانشجویان بسیجی نیز در این راهبرد مورد توجه این نهاد مقدس است.  

 

تفکر بسیجی یعنی تفکر اسلامی

 

وی  در ادامه و در پاسخ به سوال  خبرنگار دیگری مبنی بر تفکر بسیجی اظهارداشت: تفکر بسیجی یعنی تفکر اسلامی که منطبق بر تفکر انبیا است .

 

وی به نقش رسانه ها در جهت ترویج هنجار ها در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در جهت توسعه هنجار ها در جامعه و استان مسئولین و نهادی هایی که متولی هستند باید به این قشر زحمت کش از رسانه ها کمک کنند.

 

تصاویر برگزاری اولین نشست فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد را درزیر مشاهده نمایید.

 
 
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
 
 
سردار یدالله بوعلی
 
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
 
سردار یدالله بوعلی
 
 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی