نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آبان 1393 - 11:44
سردار یدالله بوعلی
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبرداد
افتتاح 36 پروژه عمرانی و اجرای 135 برنامه در هفته بسیج
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:36 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی سپاه فتح و 135برنامه در قالب 35 عنوان برنامه در هفته بسیج افتتاح و اجرا می شود.

 به گزارش چهارفصل از یاسوج، صبح امروز سردار یدالله بوعلی ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست خبری  خود  با اصحاب رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیح 135 برنامه در قالب 35 عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با ائمه جمعه و جماعات و نماینده ولی‌فقیه، همایش مشترک ائمه‌ جمعه و جماعات با فرمانده‌های پایگاه‌ها، تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شورای اداری و افتتاح 10 پروژه از  جمله برنامه‌ها در هفته بسیج است.

 

سرداربوعلی اظهارداشت: افتتاح کانون‌های بسیج متخصصین یاسوج، احداث سوله‌هایی در چرام و بهمئی، افتتاح مرکز عقیدتی، افتتاح مسجد، افتتاح پروژه‌های گردان‌های امام حسین(ع) در بهمئی، لنده و پاتاوه، و پایگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بیان کرد.

 

وی گفت: 11 تیم بهداشتی و درمانی  بسیج جامعه پزشکی استان جهت مداوای رایگان مردم استان به مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران  اعزام می شوند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتتاح بیمارستان صحرایی در جاورده کهگیلویه  از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

 

فرمانده ارشد نظامی استان به دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، همایش پیاده‌روی، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری دعای ندبه، استقرار ایستگاه‌های سلامت در ورودی‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان شهرستان قبل از خطبه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

 

سردار بوعلی برگزاری یادواره شهدا در شهرستان‌های باشت و کهگیلویه، برگزاری طرح هادیان بسیج با 9 طرح، نشست فرهنگی با عنوان مادران پرچم‌داران جنگ نرم، نشست بصیرتی، همایش تجلیل از قهرمانان ملی، همایش بسیج مهندسی کشاورزی در سال اقتصاد و فرهنگ، همایش سبک زندگی در دهدشت، اجتماع بزرگ بسیجیان و کارگاه‌های مهارت زندگی را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

 

وی گفت: برپایی نمایشگاه دجال‌واره در یاسوج و لنده، اردوی فرهنگی و ورزشی، سرکشی از بیماران و جانبازان و نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که اجرا می شود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:  36 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی سپاه فتح در هفته بسیج  افتتاح می شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی