نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1393 - 9:29
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با صدور بيانيه‌اي توهين به مردم، دانشجويان،‌نیرو های ارزشی، نمايندگان و روساي جمهور توسط قائم مقام اعتماد ملي در اين دانشگاه را محكوم كرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج با صدور بيانيه‌اي توهين به مردم، دانشجويان،‌ روساي جمهور، نمايندگان مجلس و ياران انقلاب توسط قائم مقام اعتماد ملي در يك برنامه دو ساعته در اين دانشگاه را محكوم كرد و خواهان پي‌گيري مسئولان امر براي جلوگيري از تكرار اين اتفاقات در دانشگاه‌هاي ديگر و در دانشگاه علوم پزشكي ياسوج شد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

 

السلام علیک یا ابا عبدالله (ع)

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با حمایت از فضای آزاد اندیشی و گفتمان‌های علمی در محیط دانشگاهی، هر نوع سوء استفاده و یا التهاب آفرینی در این فضا، از سوی تشکل‌ها و افراد در جهت اقدامات هنجار شکنانه و مهندسی را محکوم کرده و پیرامون برنامه اخیر این دانشگاه با حضور آقای منتجب نیا، برخی موضوعات مطرح شده در این جلسه را به قضاوت افکار عمومی واگذار می کند:

1)    توهین به مردم! چرا؟

از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون مردم ما، با بصیرت انقلابی خود، ضمن حضور پر شور در انتخابات همیشه بهترین گزینه را برگزیده‌اند؛ پس چگونه شخصی که به سوابق گذشته‌اش می‌بالد، به خود اجازه می‌دهد تا به تفکر مردم در انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان مجلس در این دوره و دوره‌های پیشین اهانت کند.

 

2)    توهین به دانشجویان و دانشگاهیان...

آیا اکثریت دانشجویانی که با سخنران جلسه موافق نبودند، استحقاق توهین از سوی ایشان را داشتند؟ چرا این موضوع بی‌پاسخ ماند؟

 

3)    توهین به روسای جمهور  و نمایندگان مجلس

چگونه است که روسای جمهور و نمایندگان منتخب مردم در دوره‌های مختلف که با تفکرات سخنران جلسه همخوانی نداشته و ندارند، باید از سوی ایشان مورد توهین قرار گیرند ؟

و اما چند سوال از سخنران جلسه:

الف) استاد محترم رشته حقوق آیا توهین در ملا عام به یاران امام و انقلاب و کسانی که جز حرکت در مسیر انقلاب هدفی نداشته و ندارند، نشان از ولایت پذیری و حرکت شما در مسیر حق است ؟

ب) شما فرمودید: "مجمع روحانیون مبارز به این دلیل شکل گرفت که جامعه روحانیت مبارز نتوانست خود را با شرایط  روز انقلاب و نخبگان همراه نماید".

آیا نه این بود که برخلاف فرمایش شما، با رای مردم و همراهی شما و دوستانتان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در دهه 70 و از خرداد 92 حجت الاسلام دکتر روحانی از اعضای جامعه روحانیت به عنوان رئیس جمهور مردم انتخاب شدند؟ پاسخ شما به این همه تناقض و توهین در این سخنرانی دو ساعته چیست ؟

ج) جناب آقای منتجب نیا شما که ملبس به لباس مقدس روحانیت و استاد دانشگاه و مدعی هستید که اولین منتقد هاله نور بوده‌اید، با کدام برهان و دسترسی به علوم غیبی، عوامل اسید پاشی اصفهان را شناسایی، معرفی و محکوم کرده‌اید؟ و از این ماجرا کدام جریان فکری همراه با رسانه‌های بیگانه سوء استفاده کرده ؟

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با درخواست از مسئولین سیاسی امنیتی استان، نسبت به پیگیری موضوع، به رئیس محترم دفتر نهاد رهبری در استان و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان توصیه می‌کند؛ به جهت صیانت از حریم دانشگاه ضمن نظارت بیشتر بر مصوبات شورای فرهنگی زین پس از تصویب هر نوع برنامه‌ای که باعث انحراف در دانشگاه از مسیر خدمت گذاری در حوزه سلامت می‌شود جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی