نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1393 - 13:11
یادواره شهدای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و محلی در گچساران برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از آفتاب جنوب، صبح امروز یادواره شهدای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و محلی در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران برگزار شد.

 

 

فتاح محمدی در این یادواره با اشاره به شهدای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد،اظهارکرد: آنچه امروز گچساران را به عنوان یک ستاره درخشان در ایران معرفی کرده صرفا طلای سیاه، نفت و گاز نیست بلکه قبل از اینکه طلای سیاه معرف این شهرستان باشد، وجود افراد انقلابی و حضور پرشور مردم این شهرستان در صحنه انقلاب بوده است.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهای معامله با خداوند بهشت است، بیان کرد: سند این معامله قرآن و تورات و تمام ابعاد پیمان معامله انسان با خداوند فدا کردن جان و جهاد در راه خداست.

 

وی افزود:پاسداری  و تکریم شهیدان در آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه‌گران کوتاه نیاید و مهم‌ترین عوامل یادمان شهدا که برای ما ایجاد تکلیف می‌کند یعنی تکریم شهدا با ادامه دادن راه آنان در راستای دفاع از حاکمیت اسلام که مایه شرف و آزادگی بوده تلاش کنیم.

 

محمدی گفت: امروز عزت و استقلال ایران اسلامی نشان از مجاهدت‌های کسانی بوده که آمیزه‌ای از آرمان، عمل و ایثار بوده‌اند.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: آرمان، عمل و ایثار سه عنصری بوده که هیچ حرکت تکاپوی انقلابی بدون آن توان حرکت نداشته و کاروان انسانیت هدفی به سمت قله فضیلت بدون این سه عنصر نمی‌تواند به وجود آورد.

 

محمدی با بیان اینکه نهضت عاشورا گویای حقیقت ایثارگری و جهاد است، ابرازکرد: نهضت عاشورا بر پایه هدف قرب الی‌الله و همراه با بصیرت و معرفت، گویای حقیقتی در راستای اساس فرهنگ عاشورایی است.

 

وی، فرهنگ مهدویت و عاشورا را دو فرهنگ راهبردی در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: محرم و صفر مبنی‌بر این فرهنگ‌ها بوده و بزرگداشت شهید یعنی اصالت  بخشیدن به آن مجاهدت‌ها و تقدیس آن اعمال و ایثارها است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فرهنگ شهید و شهادت یک فرهنگ راهبردی  و همگانی بوده که همگان موظف به حفاظت از این فرهنگ هستند.

 

 

وی اظهار کرد: توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین عاملی است که در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن مصونیت می‌کند.

 

محمدی یادآور شد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در راستای الگوسازی برای نسل جوان بر همه ما واجب بوده زیرا که شهدا ضامن سلامت، ماندگاری و دوام انقلاب و نظام در برابر سلطه‌گران بی دین هستند.

 

حاضرین در این مراسم در ادامه با مرثیه سرایی مهدی رضایی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام پرداختند و اشک ماتم ریختند.

 

http://aftabejonoob.ir/sites/default/files/fullimages/1393/08/19/tn_aftb_jnwb_44.jpg

 

اهدای  هدایا و لواح سپاس به خانواده های معظم شهدای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد جلوه دیگری از این مراسم بود.

 

 

گفتنی است شهیدان حسین امینی، رحمت الله بشارت، مذکور پارسی، سید علی نورالدینی، غریب پرویزی، سید نجف بلادیان، محمد فراشبندی و حسین کیامرثی از شهدای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی