نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1393 - 13:22
نماینده مردم بویراحمدو دنا اظهارداشت:برای دهستان محرومی مانند زیلایی تقدیم 65 شهید نشان دهنده اوج بصیرت انقلابی مردم این دهستان به نظام است.

به گزارش چهارفصل ، غلام‌محمد زارعی عصر روز گذشته در یادواره 65 شهید دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد که با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شرکت در جلسات شهدا یک سعادت است.

 

غفلت از شهدا اولین مسیر انحراف از انقلاب اسلامی است

 

نماینده مردم بویراحمدو دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از امروز از وصیت ، یادواره شهدا و جلسه برای شهدا غافل شدیم اولین مسیر انحراف از انقلاب اسلامی آغاز شده است.

 

دهستان زیلایی با دادن 65 شهید اوج بصیرت خود را نشان داد

 

زارعی گفت: برای دهستان محرومی مانند زیلایی تقدیم 65 شهید نشان دهنده اوج بصیرت انقلابی مردم این دهستان است که اکنون وظیفه ما را در قبال آن‌ها برای خدمت دو چندان می‌کند.

 

وی به ولایت پذیری و لبیک گویی به  فرمان مقام معظم رهبری  برای ادامه دادن راه شهدا اشاره کرد و گفت: امروزه با ولایت پذیری ، گوش دادن و عمل به فرامین مقام معظم رهبری می توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

با تدابیر مقام معظم رهبری انقلاب در ممتاز ترین شرایط خود قرار دارد

 

وی اظهارداشت:امروز انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در ممتاز ترین شرایط خود در طی  سالیان اخیر قرار دارد.

 

 

زارعی اظهارداشت: دهستان زیلایی  از مناطقی است که قابلیت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مهمی چون گردشگری، دامپروری و کشاورزی را دارد.

.

زارعی به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به دهستان محروم زیلایی اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب  اسلامی کارها و خدمات خوبی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی، راهسازی و آموزش و پرورش به مردم این منطقه صورت گرفته است که هنوز هم نیاز به خدمت رسانی مسئولین به این منطقه می باشد.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم به همراه مسئولان استانی و عمل به فرمان سال خدمات بیشتری به مردم این دهستان ارائه دهیم.

 

زارعی گفت: باید کارهای بیشتری در منطقه زیلایی انجام شود و من با همه توان برای رفع مشکلات پی‌گیری و چانه‌زنی خواهیم کرد.

 

تشکر از سپاه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد بابت زنده نگهداشتن یاد شهدا
 

 

وی از سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد و سپاه عشایر استان به خاطر برگزاری این یادواره در دهستان زیلایی تقدیر و تشکر نمود و گفت: از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تشکر می کنم که از برپایی مراسمات برای  زنده نگهداشتن یاد شهدا غافل نیست.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوی حرکت داعش در منطقه را گرفت

 

زارعی اظهارداشت: اگر امروز حضور سپاه و فرماندهان شهادت طلب  سپاه در جای جای این کشور و در خارج از کشور نبود کروهگ تروریستی داعش همه حرکت کشور های همسایه ما را به دست می گرفت.

 

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس در پایان از مسئولان استانی  خواست تا در جهت رفع مشکلات زیلایی و بررسی مشکلات این دهستان نلاش های درخوری را انحام دهند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی