نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1393 - 9:28
صبح روز گذشته نشست مدیران مسئول نشریات مکتوب و الکترونیکی با معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در بحث انتخابات خانه مطبوعات استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که در این بین اصلاحیه هایی برای ثبت نام مطرح شد.

به گزارش چهارفصل صبح روز گذشته نشست مدیران مسئول نشریات مکتوب و الکترونیکی با کرم الله محمدپور، محمدمعاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در بحث انتخابات خانه مطبوعات استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

 

 

معاون معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بر طبق نامه نگاری های انجام گرفته از طرف این معاونت با وزارت خانه  سابقه بیمه خبرنگاری  از ۳ ماه به ۲ ماه برای خبرنگاران تقلیل یافت.

 

وی همچنین اشاره کرد که مدیران مسئول نشریات و افراد با سابقه ای که مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد هستند و دارای بیمه های  غیر از خبرنگاری هستند قادر به ثبت نام در هیات مدیره و خانه مطبوعات استان هستند.

 

محمد پور خاطرنشان کرد: دو بند داشتن مدرک کارشناسی و شاغل نبودن برای ثبت نام اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات برداشته شده است و مدیران مسئول و افرادی که شرایط لازم را دارند می توانند با مراجعه به این اداره کل ثبت نام نمایند.

 

معاون معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظهارداشت: نامه نگاری با وزارت خانه جهت اصلاحیه های لازم  دوباره به وزارت خانه انجام می گیرد فقط خبرنگاران و مجموعه اصحاب رسانه  سریعا برای عضویت در خانه مطبوعات استان و ثبت نام برای انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه وبویراحمد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی