نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آبان 1393 - 14:42
پژمان نیک‌اقبالی
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
اختصاص 4 میلیارد تومان برای تکیمل پل سوم بشار
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چهار میلیارد تومان برای تکمیل پل سوم بشار اختصاص داده شد از تلاش برای ساخت پل چهارم و پنجم بشار در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی پیش از ظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل اظهار کرد: اقدامات، فعالیت‌ها و کارهای خوبی در پدافند غیر عامل اجرا شد و مردم با اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل به خوبی آشنا شدند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 11 کارگروه زیر مجموعه پدافند غیرعامل هستند که در بحث زیر ساخت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد متولی، کارگروه راه و شهرسازی است که این کارگروه جاده‌ها، تونل‌ها و سایر زیر ساخت‌ها را رصد می‌کند و برای تکمیل و حل مشکلات این زیرساخت‌ها با تبیین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و  بلندمدت نواقصات را برطرف می‌کنیم.

 

وی عنوان کرد: پل اول و دوم بشار که در گذشته دور تنها محل ارتباط قسمت شمال و جنوب شهر یاسوج بوده و با خطراتی همراه بود که برای کاهش این خطرات و در راستای ضرورت پدافند غیرعامل پل سوم بشار با هدف کاهش خطرات احتمالی پیش‌بینی شد و در حال ساخت است.

 

نیک‌اقبالی با بیان اینکه کار ساخت و تکمیل پل سوم بشار در حال انجام است، افزود: مشکلاتی به دلیل برداشت بی‌رویه کارخانه‌های شن و ماسه و آب شستگی در پایه‌های پل سوم بشار به وجود آمده بود که تا حدودی باعت تعطیلی کار شد اما در حال حاضر با قرار گرفتن شمع‌هایی به عمق 20 متر در پایه‌های سوم بشار کار با کیفیت خوبی دنبال می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: چهار میلیارد تومان برای تکمیل پل سوم بشار اختصاص داده شد، ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد تا یکی از دو باند پل سوم بشار برای خدمت رسانی به مردم این استان در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

 

وی با بیان اینکه یک زیرگذر در شمال و یک زیرگذر در جنوب پل سوم بشار در نظر گرفته که این تغییرات سبب طولانی شدن کار شده، تصریح کرد: کار خوبی در این پل انجام شده که در صورت به بهره‌برداری رسیدن تاثیرات مثبت آن مشخص خواهد شد.

 

این مسئول همچنین از ساخت پل چهارم و پنجم بشار در یاسوج خبر داد و اضافه کرد: پل چهارم بشار تحت عنوان پل ابوذر در نظر گرفه شده که این پل ارتباط بیمارستان امام سجاد(ع) را با شهر یاسوج برقرار می‌کند.

 

نیک‌‌اقبالی تصریح کرد: پل پنجم بشار در بلوار کشاورز پیش‌بینی و ساخته خواهد شد که تمام این اقدامات عمرانی در راستای پدافند غیر عامل و پایداری بیشتر شهر یاسوج با خارج از شهر است.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی