نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1393 - 11:14
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام ناشران جهت حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان خبر داد.

به گزارش  چهارفصل  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، کرم الله محمد پور، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد آذر ماه سال جاری برگزار می‌ شود.

 

وی افزود: این نمایشگاه با حضور ناشران سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد که تلاش خواهیم کرد این نمایشگاه بهتر و باکیفیت‌ تر نسبت به سال گذشته برگزار شود.

 

محمدپور اظهار داشت: برابر فراخوان موسسه نمایشگاه‌ های فرهنگی، ناشرانی که مایل به شرکت در نمایشگاه‌ های کتاب در استان‌ های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، ایلام، گلستان و خوزستان هستند، می‌ توانند از امروز تا ۱۰ آبان ماه به سایت www.icfi.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

 

این مسئول فرهنگی و هنری گفت: نمایشگاه‌ های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه‌ ای فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان‌ ها برگزار می‌ شود.

 

وی افزود : ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد تبلیغات و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی