نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1393 - 8:46
قوه قضاییه، با علنی برگزار شدن دادگاه مهدی هاشمی عدالت خواهی خود و شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی را می تواند به صورت عملی نشان دهد و مردم را به نظام امیدوار کند.

به گزارش چهارفصل پایگاه خبری تحلیلی  صبح زاگرس، سید علی محمد بزرگواری نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در رابطه با علنی برگزار شدن دادگاه مهدی هاشمی فرزند آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به خبرنگار صبح زاگرس گفت: دادگاه مهدی هاشمی باید حتماً به صورت علنی برگزار شود.

 

وی افزود: در همین راستا به اتفاق بیش از صد نماینده نامه ای مبنی بر برگزاری علنی دادگاه امضاء کرده ایم، زیرا مردم از این لاپوشانی ها ناراحت اند و می خواهند عدالت اسلامی  را ببینند.

 

وی تصریح کرد: مردم می خواهمد که دادگاه جمهوری اسلامی نسبت به بعضی افراد بی تفاوت باشد.

 

 نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صورتی مردم واقعاً به عدالت اسلامی و دستگاه قضا امیدوار می شوند که محاکمه مهدی هاشمی به صورت علنی برگزار شود در همین راستا نامه ای دیگر که برخی از نماینده های مجلس برای آیت الله آملی لاریجانی نوشتند، خواستار علنی بودن دادگاه مهدی هاشمی شدند.

 

وی خاطر نشان کرد:: علنی شدن دادگاه شاید برای خود خانواده هاشمی هم مفید باشد و اتهاماتی که به فرزند وی زده شده اگر واقعی نیستند آشکارا بیان کنند تا برای مردم شفاف سازی شود.

 

علی محمد بزرگواری در پایان گفت: قوه قضاییه، با علنی برگزار شدن این دادگاه، عدالت خواهی خود و شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی را می تواند به صورت عملی نشان دهد و مردم را به نظام امیدوار کند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی